Geniet van de ultraverse sandwiches, wraps en salades van Natsu!

Stephan Hagedoorn, Bas aan de Wiel, Joris Janvier en Frank Vos vieren de lancering van Natsu bij Texaco

LOSSER - Nieuwe producten in nieuwe trendy verpakkingen, met een nieuwe uitstraling en onder een nieuwe naam. Vanaf april 2017 vindt de consument de lekkerste ultraverse sandwiches en wraps in het schap onder het merk Natsu. Een assortiment dat Texaco Go Fresh zeer in de smaak valt én de categorie prepacked nieuwe impulsen geeft.

Zin in een Sandwich BLT? In een Sandwich Spicy Pastrami, Sandwich Gerookte Zalm of Sandwich Brie & Rode Bessen wellicht? Of wat dacht je van een Wrap Sweet Chili Kip, Wrap Falafel & Hummus of Salade Rode Biet? Het zijn allemaal innovatieve lekkernijen van Natsu Foods die vanaf deze maand verkrijgbaar zijn voor in het schap met gekoelde ultraverse producten. Het zijn de nieuwe paradepaardjes van Natsu die het kort houdbare assortiment van Qizini met producten met een THT van 4-6 dagen vervangen. Een compleet assortiment dat een fantastische aanvulling biedt naast de belegde broodjes en baguettes van Qizini met een langere houdbaarheid. Maar vooral een range onderscheidende en innovatieve producten die een aanvulling en toegevoegde waarde is in het koelschap van het tankstation en de categorie nieuwe groei impulsen geeft.

Uitdaging
Op hightraffic locaties aan de snelweg lijkt het vooral om de bakery en koffie te draaien. Hier ligt volgens managing director Frank Vos van Qizini in Losser dan ook juist een uitdaging voor voorverpakte kort-houdbare broodproducten. “Deze markt ontglipt ons als we niks doen. Terwijl er binnen convenience voorverpakt grote kansen liggen. De bakery is niet 24 uur open, maar de consument wil wel gedurende de dag kunnen genieten van kwaliteits sandwiches en wraps. Zoals onze klanten van ons gewend zijn, blijven we vernieuwen. Daarom vervangt Natsu nu alle ultraverse Qizini sandwiches en wraps. De bekende klassieke langer vers broodjes van Qizini blijven onveranderd. We hebben de producten van Natsu aan diverse ondernemers laten zien en proeven en de reacties waren allemaal: wow, dit is lekker! Natsu is dan ook echt additioneel. Als er één merk en assortiment is waarmee we de markt weer swung kunnen geven, dan is het Natsu”, aldus Vos.

Vertrouwen
Texaco is de eerste die in al haar high traffic locaties in de Benelux het nieuwe assortiment van Natsu opneemt. “Texaco heeft veel vertrouwen in ons”, zegt sales manager Stephan Hagedoorn. “Ze hebben gezien dat door stappen te maken, deze producten heel veel opleveren. Samen met onze handelspartners willen we de groeikansen die er met ultravers zijn zo optimaal mogelijk benutten. De kansen zijn er, maar daarvoor heb je niet alleen durf en lef nodig, maar vooral partners als Texaco. Natsu staat voor ultraverse, heerlijke en eerlijke producten waarin genieten voorop staat. Alle aandacht gaat bij Natsu uit naar het vinden en samenstellen van de lekkerste en beste ingrediënten. Daarbij biedt Natsu heel aparte, bijzondere sandwiches en wraps die, samen gepresenteerd met producten van Qizini, voor elke consument de perfecte lekkernij naar keuze biedt. Natsu is lekker, echt vers, royaal belegd, heeft geen additieven en wordt gepresenteerd in onderscheidende verpakkingen. Hiermee gaan we de categorie van nieuwe impulsen voorzien!”

Samenwerking
“We werken al vele jaren heel prettig samen met Qizini en in de basis streven we er altijd naar om een samenwerking die goed is te continueren. Daarom zijn we bij Texaco heel verheugd om onze klanten het nieuwe, verbeterde assortiment van Natsu te kunnen aanbieden.” Dat zegt commercial manager Joris Janvier van EFR, de exploitatiemaatschappij van Texaco tankstations in de Benelux, terwijl hij in Texaco Peulwijk-West aan de A4 bij Den Hoorn de presentatie van Natsu in het meubel laat zien. Het is een van de circa 60 Texaco snelwegtankstations in de Benelux die de broodjes en wraps van Natsu aanbiedt. “We streven er bij Texaco altijd naar een categorie te laten groeien”, zegt Janvier. “Naast onze aantrekkelijke bakkerijen en Lavazza koffieconcepten willen we ook het grab&go assortiment naar een hoger niveau tillen. Die kansen zijn er, want veel automobilisten zoeken, zeker als ze weinig tijd hebben, naar ultraverse royaal belegde producten. Hiervoor biedt Natsu uitkomst. Natsu is complementair aan het assortiment van de Go Fresh bakkerijen en zorgt voor groei van de categorie. De upgrade van Natsu past perfect binnen de strategie van Texaco om onze klanten te verrassen en op elk moment van de dag het beste te bieden.”

Meer informatie: Qizini The Friendly Food Company - Losser, tel.: (053) 478 92 00, e-mail: info@qizini.nl, www.qizini.nl www.natsu.eu