16% bezoekt toilet op snelwegstation


Petrol - 16% van de bezoekers van het snelwegstation bezoeken ook het toilet, en voor diegenen die iets komen kopen aan eten, drinken of tabak ligt dit zelfs nog hoger op 18%. Bij niet-snelweg locaties ligt het percentage op 2%. Voor vrouwen is het toilet belangrijker dan voor mannen met resp. 18% en 13% die tijdens het bezoek naar het toilet gaan. Dat blijkt uit cijfers die Foodstep heeft gepubliceerd. Het onderzoeksbureau signaleert verder dat de verbeteringen aan het toiletbezoek, zoals die onlangs door de ANWB werden geregistreerd, door de bezoekers nog niet zo worden ervaren. Met wat schommelingen rond de 7 blijft het oordeel van de bezoeker over de netheid van het toilet op zijn best gezegd gelijk. Opvallend is dat hoe jonger de bezoeker is, des te kritischer over het toilet, terwijl de groep 45+ het toilet juist het vaakst gebruikt (20% van de 45+ bezoekers). Jongeren (35-) laten zich wellicht weerhouden om het toilet te gebruiken op het station. Over de locaties en oliemaatschappijen bestaat er nog wel een verschil. Waar Esso zich duidelijk heeft verbeterd, net als Shell, krijgt BP stabiel een hoog oordeel. Texaco doet het beduidend minder in het oordeel van de klant. Het toilet bij het tankstation is een belangrijke item in de beoordeling van een tankstation. Van alle aspecten van het snelwegstation komt het toilet ruim in de top-10. En dit geldt nog sterker voor de bezoeker die doelgericht voor het toilet komt. De klant wil daarom best betalen voor een bezoek aan het toilet, maar dan moet het helemaal in orde zijn. Bron: Foodstep

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid