24Kitchen en AD gaan samenwerken en starten onlineplatform


Inspiratieplatform - 24Kitchen en het Algemeen Dagblad gaan samenwerken en starten een onlineplatform waar consumenten hun ideeën vandaan kunnen halen voor een afwisselende avondmaaltijd. Volgens onderzoek zou het verzinnen van avondmaaltijden namelijk een uiterst stressvolle aangelegenheid zijn. Uit het onderzoek naar de kook- en eetgewoonten van de Nederlandse bevolking blijkt dat het bedenken wat je ’s avonds op tafel zet voor 29% van de mensen een bron voor hoofdpijn te zijn. Nog meer mensen, namelijk 33%, raken er behoorlijk van in de stress. En als al dat gepieker nu tot meer variatie leidt, maar dat is ook niet het geval. 61% van de ondervraagden heeft in de keuken al minstens een maand niets nieuws geprobeerd. Het kook- en eetpatroon in gezinnen met jonge kinderen, is volgens het onderzoek helemaal problematisch. In deze categorie is de stress ook het grootst. Maar liefst 49% van alle jonge ouders heeft er regelmatig last van. Voor 24Kitchen en het AD is dit reden te starten met een online offensief. Met ingang van 1 november hebben het AD en de regionale titels van de Persgroep op alle AD sites & apps het Koken&Eten-platform. De consument vindt er gemakkelijk te bereiden recepten en allerhande extra’s. Naast praktische uitlegvideo’s en tips & tricks ook het laatste kooknieuws en menusuggesties. De samenwerking met 24Kitchen zorgt voor de enorme database aan recepten en video’s. Bron: @FoodClicks Inspiratieplatform - 24Kitchen en het Algemeen Dagblad gaan samenwerken en starten een onlineplatform waar consumenten hun ideeën vandaan kunnen halen voor een afwisselende avondmaaltijd. Volgens onderzoek zou het verzinnen van avondmaaltijden namelijk een uiterst stressvolle aangelegenheid zijn. Uit het onderzoek naar de kook- en eetgewoonten van de Nederlandse bevolking blijkt dat het bedenken wat je ’s avonds op tafel zet voor 29% van de mensen een bron voor hoofdpijn te zijn. Nog meer mensen, namelijk 33%, raken er behoorlijk van in de stress. En als al dat gepieker nu tot meer variatie leidt, maar dat is ook niet het geval. 61% van de ondervraagden heeft in de keuken al minstens een maand niets nieuws geprobeerd. Het kook- en eetpatroon in gezinnen met jonge kinderen, is volgens het onderzoek helemaal problematisch. In deze categorie is de stress ook het grootst. Maar liefst 49% van alle jonge ouders heeft er regelmatig last van. Voor 24Kitchen en het AD is dit reden te starten met een online offensief. Met ingang van 1 november hebben het AD en de regionale titels van de Persgroep op alle AD sites & apps het Koken&Eten-platform. De consument vindt er gemakkelijk te bereiden recepten en allerhande extra’s. Naast praktische uitlegvideo’s en tips & tricks ook het laatste kooknieuws en menusuggesties. De samenwerking met 24Kitchen zorgt voor de enorme database aan recepten en video’s. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid