7UP met 'Limited Edition' in vintagestijl


Actie - Meer dan 85 jaar na het verschijnen van het allereerste flesje 7UP, komt 's werelds beroemdste 'lemon, lime & bubbles'-frisdrank deze zomer met een beperkte oplage vintage-flesjes en -blikjes. De iconische designs bestrijken zes decennia: van 1930 tot en met 1990. Duidelijk is dat logo en artwork met regelmaat rigoureuze veranderingen hebben doorgemaakt. Doel was steeds om aan te sluiten bij de tijdgeest van dat moment. Het karakter Fido Dido (met zijn lijfspreuk 'It's cool to be clear'), dat vanaf begin jaren 90 werd ingezet op de blikjes en flessen werd zelfs zó populair, dat hij een eigen tijdschrift, ijsje en een videogame kreeg. De vintage-serie volgt op de introductie eerder dit jaar, van een volledig nieuw 7UP design. Naast de blikken komt er ook een Limited Edition horecaverpakking in 20 cl, waarmee 7UP Vintage ook door het hele land in het Out-of-Home-kanaal zichtbaar zal zijn. In de maanden juli en augustus maken ondernemers bij aankoop van een krat 7UP, kans om een unieke 7UP Vintage scooter te winnen. Bron: Vrumona/PepsiCo

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid