AH-boodschappen staan klaar op Schiphol


Retail – Gemak dient de mens moet Albert Heijn denken. De marktleider opent een Albert Heijn Pick Up Point op Schiphol. Reizigers kunnen voortaan de online bestelde boodschappen benodigde bij aankomst meteen ophalen en meenemen naar huis. Met de nieuwe dienst op Schiphol mikt AH op reizigers, maar ook op medewerkers van Schiphol. Ze kunnen aan het einde van de werkdag hun boodschappen ophalen en direct door naar huis. De bestellingen wordt door een medewerker van het Albert Heijn Pick Up Point in de auto’s gezet. Sander van der Laan, algemeen direceur Albert Heijn: “Amsterdam Airport Schiphol verwelkomt meer dan 50 miljoen reizigers per jaar, waarvan een groot deel uit Nederland. Bovendien werken meer dan 64.000 mensen op de luchthaven. We zijn verheugd dat we met een Pick Up Point op deze prachtige en unieke locatie gemak en snelheid voor zoveel mensen kunnen bieden.” Het nieuwe Pick Up Point is geopend van maandag tot en met zaterdag van 6.30 uur ’s ochtends tot middernacht. Het Pick Up Point bij Schiphol heeft van alle PUP's de langste openingstijden. Het Pick Up Point bevindt zich naast P3 (lang parkeren reizigers) en P40 (parkeren medewerkers). Reizigers en medewerkers van Schiphol kunnen ook hun bij bol.com bestelde pakketje ophalen bij het Pick Up Point op Schiphol.   Bron: Distrifood

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid