AH to go presenteert 'yoghurtbar'


Concepten - Albert Heijn to go en Frozz Frozen Yoghurt testen een nieuw concept in de AH to go op het Damrak in Amsterdam. Bij succes wordt de zogenoemde Frozz-bar, ofwel yoghurtbar uitgerold in heel Nederland. Het Frozz-concept in de AH to go is op basis van full service. De klant wordt persoonlijk geholpen bij de keuze uit acht toppings (fruitig of hartig) waarmee de uit Nederland afkomstige yoghurt wordt 'bedekt'. Het Frozen Yoghurt-merk voegt op die manier in de AH to go winkel volgens de bedenkers een ware Frozz-beleving toe. “We willen onze klanten tijdens het korte contactmoment in de AH to go-winkel verblijden in de vertrouwde Frozz-wereld die staat voor vrolijkheid en bewust genieten”, aldus Mei Lin Ang, founder en head of new business van Frozz. Iets moois De twee Nederlandse bedrijven vinden elkaar volgens Ang in de gedeelde filosofie dat mensen met een druk leven behoefte hebben aan lekkere, verse en verantwoorde producten voor een goede prijs. “Ons product is voor elk moment van de dag een geschikte treat en past perfect bij AH to go, die inspeelt op de trend dat mensen ook onderweg bewustere keuzes maken als het op eten aankomt. We zijn enorm trots op deze samenwerking en hebben er vertrouwen in dat dit het begin is van iets heel moois.” Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid