AH laat zich in Eindhoven van haar beste kant zien


Supermarkt - Albert Heijn opende van de week in Eindhoven de nieuwe generatie XL.  Niet als zodanig door de organisatie aangekondigd, maar qua invulling absoluut anders dan alle andere megastores van AH. Openheid, beleving, keuze en verrassing zijn de kernbegrippen die bij de nieuwe locatie passen. AH lijkt de weg gevonden te hebben waar zij met de winkels naar toe wil. De betegeling van de vloer, de wijze waarop de producten worden gepresenteerd, de belettering in niets kan de vestiging in Eindhoven vergeleken worden met een van de andere vestigingen van de Zaanse winkelketen. Met de opening is er niet een stap, maar zijn er stappen, voorwaarts gezet. Op de vleesafdeling worden bijzondere vlees- gevogelte- en wildproducten aangeboden plus veel nieuw assortiment met oog voor elke portemonnee zoals hamburgers, worsten, rib/sukadelappen en nieuwe grillproducten. Op de vleeswarenafdeling vinden klanten verse quiches en een assortiment hammen, worsten, borrel- en maaltijdhapjes. Op de groente- en fruitafdeling is een uitgebreid assortiment verse ingrediënten toegevoegd, zoals gerookte knoflook, boratana uien, diverse pepers, cressen & kiemgroenten, nieuwe verse kruiden en losse paddenstoelen zoals shiitake en duinvoetjes. Ook de onlangs geïntroduceerde buitenbeentjes zijn verkrijgbaar op de afdeling. Een doos met een selectie groente- en fruitproducten, die op basis van het seizoen worden samengesteld en die vanwege de afwijkende vorm of uiterlijke kenmerken afwijken. In de Allerhande keuken bereiden koks elke dag een wekelijks wisselend menu van vijf scherpgeprijsde hoofdgerechten, twee bijgerechen en één dessert. De recepturen zijn gebaseerd op het thema van Allerhande en het seizoen en er is altijd een vegetarische maaltijd beschikbaar. Ook het in het verleden succesvolle 1-2-3-concept is afgestoft en uitgebreid. Het 1-2-3-4 kokenconcept biedt klanten de mogelijkheid om met verschillende verse componenten zoals rijst, pasta, vlees, vis, groenten en saus thuis een volledige maaltijd voor vier personen te bereiden. Bij de Pizzabakker is te kiezen uit tien varianten ambachtelijke, vers belegde pizza’s, die ter plekke gebakken worden in de steenoven. Voor de dagelijkse portie vitaminen worden in de Sap & Salade bar de hele dag door verse sappen, smoothies en salades gemaakt. Ook de kaasafdeling is geheel vernieuwd, o.a. met uitschepkazen, geitenkazaen, biologische kazen, losse rondeel-eieren en een rijpingskast. Op de broodafdeling geurt het lekkere en knapperige brood. Het deeg laat AH zestien uur rijzen en afgebakken wordt er de hele dag door. Wie van zoet houdt, zal watertanden bij het geheel nieuw assortiment Limburgse vlaaien en van de soesjes, mini-gebakjes, plaatkoeken, chocolade en nougat. Wie zelf wil bakken wordt verrast door het assortiment bakproducten dat uitgebreid is met vele nieuwe bakversiersels. Medewerkers spelen een belangrijke rol in de nieuwe winkel. Echte vakmannen- en vrouwen die extra zijn getraind en alles weten over hun producten en daardoor klanten optimaal kunnen adviseren. Daarnaast worden in de winkel online en offline met elkaar verbonden. Klanten kunnen bijvoorbeeld een deel van de boodschappen online  bestellen en dit afhalen bij een van de Pick Up Points (binnen of buiten) of thuis laten bezorgen. Ook het gehele bol.com assortiment is online bestelbaar en kan afgehaald worden bij het Pick Up Point, de servicebalie of thuis worden bezorgd. Eindhoven laat AH van haar beste kant zien en geeft antwoord op de vraag hoe de toekomstige supermarkt er uit ziet; een plek waar de consument wordt verrast en waar die iets kan beleven. De vraag blijft waarom komt AH daar nu pas mee? Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid