AH Schiphol eerste AH met scan & go


Formulenieuws – Woensdag 29 oktober opent Albert Heijn zijn eerste supermarkt op Schiphol Plaza, het shopping center voor de paspoortcontrole. Tegelijkertijd opent daar ook een nieuwe Gall & Gall. In de winkels kunnen de reizigers, bezoekers  en medewerkers van de luchthaven betalen met het systeem: scan & go. Voor de supermarkten van AH is dat een primeur. Het scan & go systeem hanteert Albert Heijn al bij een aantal AH to go’s in Nederland. Het hoofdkantoor kijkt per locatie wat de beste betaalwijze op een locatie is. Het aantal vestigingen dat volledig is overgeschakeld op scan & go is nog beperkt. Op het station Utrecht Centraal, waar dit jaar een AH to Go-vestiging met scan & go opende, zijn de ervaringen positief. De nieuwe supermarkt biedt een compleet assortiment voor de dagelijkse boodschappen, maar ook alles voor een ontbijt of snelle lunch. Voor toeristen zijn tal van souvenirs en typisch Nederlandse producten verkrijgbaar. Verder wordt de gehele dag vers sushi bereid door gespecialiseerde sushichefs. Met de supermarkt op Schiphol  heeft Albert Heijn nu alle serviceverlening bij elkaar. Klanten kunnen hun bestelde boodschappen ophalen bij het Pick up Point op luchthaven, een snelle boodschap doen bij een van de twee AH to Go’s, of de dagelijkse boodschappen helen in de supermarkt. Albert Heijn is van mening dat de drie vestigingen op de luchthaven goed aansluiten bij de bezoekersstromen op Schiphol en niet elkaar kannibaliseren. De winkel heeft de langste openingstijden van alle Albert Heijn winkels:  zeven dagen in de week, van 06.00 tot 24.00 uur. Amsterdam Airport Schiphol verwelkomt meer dan 50 miljoen reizigers per jaar. Bovendien werken circa 65.000 mensen op de luchthaven. Samen met alle halers, brengers en mensen die een dagje komen winkelen een zeer divers publiek. De nieuwe Gall & Gall winkel is qua assortiment afgestemd op deze bezoekers. In de winkel wordt gebruik gemaakt van de modernste snufjes op het gebied van digitale communicatie, zoals een digitaal beeldscherm waardoor klanten makkelijk vinden wat ze zoeken. Een echte eye-catcher is de grote, verlichte ‘G’ die ervoor zorgt dat de winkel direct opvalt. Bron: FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid