Amsterdam Bread Co opent ‘Hollandse bakkerij’ in Lounge 2 op Schiphol


Convenience - Achter de douane in Lounge 2 op luchthaven Schiphol is de vestiging van Amsterdam Bread Co geopend. Reizigers vinden er brood en broodproducten die ter plekke van deeg worden gemaakt en vervolgens afgebakken. Amsterdam Bread Co, een afkorting voor Company, onderscheidt zich van andere broodconcepten op Schiphol omdat hier voor het oog van de klant deeg wordt bereid dat vervolgens door medewerkers tot brood en broodproducten wordt gemaakt en vervolgens ook weer ter plekke in high tech ovens wordt afgebakken. Het procedé zorgt voor ultiem vers en luchtig brood en laat reizigers zien hoe er in Nederland op ‘Hollandse wijze’ topkwaliteit brood wordt gebakken. Volgens conceptontwikkelaar HMSHost wordt er bij Amsterdam Bread Company 24 uur per dag en op ambachtelijke wijze vers brood gebakken. Uit het deeg worden niet alleen verschillende soorten brood bereid, bij het nieuwe bakkersconcept krijgt de gast zeker ook bewust een stukje van Nederland mee. Brood wordt, belegd en al, in open vitrines gepresenteerd en kan door middel van selfservice en met behulp van plates worden meegenomen. Shopconcepten Amsterdam Bread Co heeft in het ruim 16.000 m2 grote Lounge 2 een hele serie aan innovatieve shopconcepten als buren die allemaal de afgelopen weken voor het eerst de deuren openden. Zo zijn er op enkele passen afstand onder meer een Starbucks Evenings, Café Cocó, Johnnie Walker House, M&M’s store, de eerste Nederlandse vestiging van de Britse ‘naturally fastfood’-keten LEON, XpresSpa, Kebaya Asian Brasserie, Heineken Bar en Frames Bar & Bites. Alle nieuwe shopconcepten bevinden zich in Lounge 2 waarin zich ook bijzondere objecten als kuddes keramische koeien, echte bomen en een speelobject in de vorm van een vliegtuig bevinden. Andere blikvanger hier is de monumentale videoklok van Dutch designer Maarten Baas. Lounge 2 wil reizigers bewust verrassen en aanleiding geven tot gesprek en ontmoeting. Deze elementen maken Lounge 2 onderdeel van het reisavontuur en moeten bij reizigers tot een blijvende herinnering leiden. Bron: @FoodClicks

Convenience - Achter de douane in Lounge 2 op luchthaven Schiphol is de vestiging van Amsterdam Bread Co geopend. Reizigers vinden er brood en broodproducten die ter plekke van deeg worden gemaakt en vervolgens afgebakken. Amsterdam Bread Co, een afkorting voor Company, onderscheidt zich van andere broodconcepten op Schiphol omdat hier voor het oog van de klant deeg wordt bereid dat vervolgens door medewerkers tot brood en broodproducten wordt gemaakt en vervolgens ook weer ter plekke in high tech ovens wordt afgebakken. Het procedé zorgt voor ultiem vers en luchtig brood en laat reizigers zien hoe er in Nederland op ‘Hollandse wijze’ topkwaliteit brood wordt gebakken. Volgens conceptontwikkelaar HMSHost wordt er bij Amsterdam Bread Company 24 uur per dag en op ambachtelijke wijze vers brood gebakken. Uit het deeg worden niet alleen verschillende soorten brood bereid, bij het nieuwe bakkersconcept krijgt de gast zeker ook bewust een stukje van Nederland mee. Brood wordt, belegd en al, in open vitrines gepresenteerd en kan door middel van selfservice en met behulp van plates worden meegenomen. Shopconcepten Amsterdam Bread Co heeft in het ruim 16.000 m2 grote Lounge 2 een hele serie aan innovatieve shopconcepten als buren die allemaal de afgelopen weken voor het eerst de deuren openden. Zo zijn er op enkele passen afstand onder meer een Starbucks Evenings, Café Cocó, Johnnie Walker House, M&M’s store, de eerste Nederlandse vestiging van de Britse ‘naturally fastfood’-keten LEON, XpresSpa, Kebaya Asian Brasserie, Heineken Bar en Frames Bar & Bites. Alle nieuwe shopconcepten bevinden zich in Lounge 2 waarin zich ook bijzondere objecten als kuddes keramische koeien, echte bomen en een speelobject in de vorm van een vliegtuig bevinden. Andere blikvanger hier is de monumentale videoklok van Dutch designer Maarten Baas. Lounge 2 wil reizigers bewust verrassen en aanleiding geven tot gesprek en ontmoeting. Deze elementen maken Lounge 2 onderdeel van het reisavontuur en moeten bij reizigers tot een blijvende herinnering leiden. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid