Amsterdam decor voor eerste ‘Pokémon Go kroegentocht’
Horeca - Bierbrouwer Bavaria organiseerde donderdagavond de eerste Pokémon Go kroegentocht in Amsterdam. Acht kroegen werden omgetoverd door zogenaamde ‘Pokéstops’ van het inmiddels razend populaire Nintendo spel. Met tuk tuk's en een sloep werden Pokémon Go spelers van de ene naar de andere Pokéstop gebracht, waarmee het een ware kroegtocht werd. “Heel Nederland is in de ban van Pokémon Go, net zoals vele andere landen”, zegt marketing manager Ralph Bongaerts van Bavaria. “Het spel wordt inmiddels gespeeld door twee miljoen Nederlanders. Veel van hen zijn samen op pad en het leek ons een goed idee om die gezelligheid nog een handje te helpen. Vandaar dat we een Gotta Catch ‘Em All kroegentocht hebben georganiseerd, die voor iedereen boven achttien jaar het nuttige met het aangename combineert. Pokémon vangen en tegelijkertijd met je vrienden op kroegentocht. Dat leek ons een prima combinatie. Fantastisch om te zien hoe enthousiast de Pokémon-Go spelers in Amsterdam hierop reageerden.” Bron: Subway/@FoodClicks
Horeca - Bierbrouwer Bavaria organiseerde donderdagavond de eerste Pokémon Go kroegentocht in Amsterdam. Acht kroegen werden omgetoverd door zogenaamde ‘Pokéstops’ van het inmiddels razend populaire Nintendo spel. Met tuk tuk's en een sloep werden Pokémon Go spelers van de ene naar de andere Pokéstop gebracht, waarmee het een ware kroegtocht werd. “Heel Nederland is in de ban van Pokémon Go, net zoals vele andere landen”, zegt marketing manager Ralph Bongaerts van Bavaria. “Het spel wordt inmiddels gespeeld door twee miljoen Nederlanders. Veel van hen zijn samen op pad en het leek ons een goed idee om die gezelligheid nog een handje te helpen. Vandaar dat we een Gotta Catch ‘Em All kroegentocht hebben georganiseerd, die voor iedereen boven achttien jaar het nuttige met het aangename combineert. Pokémon vangen en tegelijkertijd met je vrienden op kroegentocht. Dat leek ons een prima combinatie. Fantastisch om te zien hoe enthousiast de Pokémon-Go spelers in Amsterdam hierop reageerden.” Bron: Subway/@FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
The Bar by Bavaria open op Eindhoven Airport
Luchthaven – Op Eindhoven Airport is na een verbouwing The Bar by Bavaria geopend. De verbouwing en uitbreiding van dit horecaconcept is gebeurd in samenwerking met Vermaat, Eindhoven Airport NV, PSV en Royal Swinkels Family Brewers.
Lees berichtBavaria en Houben introduceren Bavaria worstenbrood
Actie – De derde maandag van januari wordt aangeduid als Blue Monday, de meest deprimerende dag van het jaar. Reden voor de Brabantse familiebrouwer Bavaria de handen ineen te slaan met de Brabantse worstenbroodbakker Houben Worstenbrood en op de ‘worst day of the year’ te komen met Bavaria Worstenbrood.
Lees berichtBavaria start grootse campagne voor Bavaria 0.0%
Campagne – De campagne voor Bavaria 0.0% wordt de grootste in de geschiedenis van de Brabantse bierbrouwer Swinkels Family Brewers, waartoe het biermerk behoort, en moet de consument overtuigen dat de variant amper is te onderscheiden van alcoholhoudend pils.
Lees berichtBavaria onthult 0.0% brouwerijinstallatie Fenix
Brouwerij - Brouwerij Bavaria, onderdeel van Swinkels Family Brewers, onthult vandaag haar nieuwste 0.0% brouwinstallatie voor alcoholvrij en alcoholarm bier. Deze brouwinstallatie, genaamd Fenix, stelt Bavaria in staat om een nieuw alcoholvrij bier te brouwen dat de toets met een alcoholhoudend pils ruimschoots kan doorstaan.
Lees berichtBavaria voortaan elk jaar met nieuwe Herfstbok
Bier – Brouwerij Bavaria had al elk jaar een Herfstbok, maar introduceert nu de special edition Herfstbok 2020. Vanaf deze herfst komt de Brabantse brouwer ieder jaar een nieuwe Herfstbok, die enkel dat jaar te verkrijgen is.
Lees berichtConsumenten maken kans op ‘rondje voor hun zaak’
Actie- Swinkels Family Brewers komt met ‘Rondje voor jouw zaak’: een online platform waar consumenten een vat bier kunnen winnen voor hun favoriete horecazaak.
Lees bericht