Appèl bouwt restaurant in Haagse Poort om naar ambachtelijk foodcourt


Catering - Bedrijfscateraar Appèl heeft het in januari geopende restaurant in de Haagse Poort in Den Haag omgebouwd naar een moderne foodcourt volgens het nieuwe concept ‘Balance’. In de Haagse Poort bevinden zich twee restaurants, een espressobar en een grand café. Inmiddels heeft Appèl het grootste restaurant volgens het concept Balance omgetoverd naar een foodcourt waar ontmoeten, ontspannen en eten en drinken centraal staan. “De gasten in dit pand hadden behoefte aan vernieuwing met een vers en gevarieerd assortiment”, aldus commercieel directeur John van de Bunt van Appèl. “We zijn in Den Haag letterlijk de straat op gegaan om te onderzoeken wat de stad te bieden heeft wat de gast wil. Op onze eigen creatieve wijze hebben we een assortiment neergezet dat past bij deze tijd en de wensen van de gasten. Ook heeft de gehele uitstraling een upgrade gekregen. We maken daarnaast gebruik van lokale ondernemers, duurzame startups en sociale inzet om ook maatschappelijk een rol van betekenis te spelen. Betaalbaarheid is overigens altijd een belangrijk uitgangspunt gebleven.”  To-go De Haagse Poort is de eerste locatie waar Appèl ook haar private label lijn ‘Eat well, feel great’ heeft geïntroduceerd. Deze bestaat uit verantwoorde to-go producten. De lijn biedt volgens de cateraar ‘verrassende combinaties met een aantrekkelijk uiterlijk’. Waar mogelijk zijn de producten raw, vegan, gluten- en lactosevrij. Op de menukaart staan onder meer veggie dippers, overnight oats, raw avocado cheesecake, quinoa salades en dadelwalnoot bars. Volgens Van de Bunt zijn de gasten erg enthousiast over het verbeterde assortiment en de aantrekkelijke presentatie. "Vooral de speciale halal corner, het uitgebreide saladebuffet en de vers bereide maaltijden doen het erg goed." Bron: @FoodClicks Catering - Bedrijfscateraar Appèl heeft het in januari geopende restaurant in de Haagse Poort in Den Haag omgebouwd naar een moderne foodcourt volgens het nieuwe concept ‘Balance’. In de Haagse Poort bevinden zich twee restaurants, een espressobar en een grand café. Inmiddels heeft Appèl het grootste restaurant volgens het concept Balance omgetoverd naar een foodcourt waar ontmoeten, ontspannen en eten en drinken centraal staan. “De gasten in dit pand hadden behoefte aan vernieuwing met een vers en gevarieerd assortiment”, aldus commercieel directeur John van de Bunt van Appèl. “We zijn in Den Haag letterlijk de straat op gegaan om te onderzoeken wat de stad te bieden heeft wat de gast wil. Op onze eigen creatieve wijze hebben we een assortiment neergezet dat past bij deze tijd en de wensen van de gasten. Ook heeft de gehele uitstraling een upgrade gekregen. We maken daarnaast gebruik van lokale ondernemers, duurzame startups en sociale inzet om ook maatschappelijk een rol van betekenis te spelen. Betaalbaarheid is overigens altijd een belangrijk uitgangspunt gebleven.”  To-go De Haagse Poort is de eerste locatie waar Appèl ook haar private label lijn ‘Eat well, feel great’ heeft geïntroduceerd. Deze bestaat uit verantwoorde to-go producten. De lijn biedt volgens de cateraar ‘verrassende combinaties met een aantrekkelijk uiterlijk’. Waar mogelijk zijn de producten raw, vegan, gluten- en lactosevrij. Op de menukaart staan onder meer veggie dippers, overnight oats, raw avocado cheesecake, quinoa salades en dadelwalnoot bars. Volgens Van de Bunt zijn de gasten erg enthousiast over het verbeterde assortiment en de aantrekkelijke presentatie. "Vooral de speciale halal corner, het uitgebreide saladebuffet en de vers bereide maaltijden doen het erg goed." Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid