Appèl en Markies Catering introduceren eigen frisdrank
Catering –Appèl en Markies Catering introduceren een eigen frisdrank onder de naam Mingle. De frisdrank is verkrijgbaar in drie smaken en voldoet aan de richtlijnen van het Voedingscentrum. De cateraars gaan de frisdranken aanbieden in ruim 160 bedrijfsrestaurants en 200 schoolkantines. Mingle bestaat uitsluitend uit natuurlijke ingrediënten en is laag in calorieën. De naam Mingle staat voor blenden, mengen en samenbrengen. Ellen Janssen, manager marketing & conceptontwikkeling: “We wilden een frisdrank die anders is dan anders, bestaande uit bijzondere smaken en die verrassend verfrissend is. Om tot de ultieme frisdrank te komen proefden en beoordeelden gasten, studenten en medewerkers diverse smaken.” Drie smaken De testsessies hebben geresulteerd in drie smaken. Cherry Lemon, Watermelon Spearmint en Apple Ginger kwamen als favorieten uit de proefsessies. Deze smaken zijn doorontwikkeld op het gebied van zuur, fris, zoet, koolzuur en kleur. Appèl wil in de toekomst meer producten in eigen beheer gaan maken. Bron: @FoodClicks Catering –Appèl en Markies Catering introduceren een eigen frisdrank onder de naam Mingle. De frisdrank is verkrijgbaar in drie smaken en voldoet aan de richtlijnen van het Voedingscentrum. De cateraars gaan de frisdranken aanbieden in ruim 160 bedrijfsrestaurants en 200 schoolkantines. Mingle bestaat uitsluitend uit natuurlijke ingrediënten en is laag in calorieën. De naam Mingle staat voor blenden, mengen en samenbrengen. Ellen Janssen, manager marketing & conceptontwikkeling: “We wilden een frisdrank die anders is dan anders, bestaande uit bijzondere smaken en die verrassend verfrissend is. Om tot de ultieme frisdrank te komen proefden en beoordeelden gasten, studenten en medewerkers diverse smaken.” Drie smaken De testsessies hebben geresulteerd in drie smaken. Cherry Lemon, Watermelon Spearmint en Apple Ginger kwamen als favorieten uit de proefsessies. Deze smaken zijn doorontwikkeld op het gebied van zuur, fris, zoet, koolzuur en kleur. Appèl wil in de toekomst meer producten in eigen beheer gaan maken. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Naam Markies Catering verdwijnt en wordt Appèl
Catering - Zowel Markies Catering als zusterbedrijven Zo-vital, SAB, FM at Work en Scoolcompany gaan vanaf vandaag samen verder onder één naam: Appèl. De cateraar uit Den Bosch wil met de naamswijzigingen het merk Appèl versterken en de dienstverlening verdere verbeteren.
Lees berichtSuikergehalte Lipton in tien jaar tijd gehalveerd
Frisdranken - Het suikergehalte in het ijsthee assortiment van Lipton is in tien jaar tijd met 53% meer dan gehalveerd. Daarnaast kiest de consument ook bewust voor suikervrij of een frisdrank laag in suikers.
Lees berichtCoca-Cola introduceert smaakvariant in co-creatie met AI
Introductie – Coca-Cola lanceert woensdag wereldwijd Coca-Cola 3000, een limited-edition smaakvariant van Coca-Cola Zero Sugar binnen het Coke Creations platform. Coca-Cola 3000 Zero Sugar is de eerste smaak, die mede door menselijke als kunstmatige intelligentie (AI) is gecreëerd.
Lees berichtMarkies nieuwe cateraar van Deltion College in Zwolle
Catering - Markies Catering is sinds begin september de nieuwe cateraar van het Deltion College in Zwolle. Studenten en medewerkers van het ROC kunnen terecht bij drie restaurants, een koffiecorner en gebruik maken van andere cateringservices. Een gezond en duurzaam assortiment stond centraal in de aanbesteding.
Lees berichtWakker Dier zet tien ‘plantaardige’ cateraars in het zonnetje
Campagne – Omdat tien bedrijfscateraars zich hebben gecommitteerd aan de ‘meer plant, minder dier’-doelstelling van Wakker Dier, zet de organisatie deze in een printadvertentie in het zonnetje. De betreffende cateraars hebben toegezegd in 2030 minimaal zestig procent plantaardige eiwitten aan te bieden van alle verkochte eiwitten.
Lees berichtHero komt met Cassis No Bubbles
Introductie - Hero, producent van cassis, komt met een koolzuurvrije variant van de populaire frisdrank met zwarte bessen. Volgens de in Breda gevestigde fabrikant van onder andere B’tween, Hero Jam en natuurlijk Cassis vond het hoog tijd worden om de populariteit van Cassis door te trekken naar het segment fruitdranken.
Lees bericht