Ard Bossema nieuwe Marketing & Strategie directeur Grolsch

Ard Bossema wordt de nieuwe Marketing & Strategie directeur bij Koninklijke Grolsch

Persoonlijk - Met ingang van 13 juni is Ard Bossema (41) de nieuwe Marketing & Strategie directeur van Koninklijke Grolsch N.V. Bossema wordt verantwoordelijk voor het totale marketingbeleid en het bijbehorende merkenportfolio van Grolsch.

Ard Bossema maakte al deel uit van het directieteam van Grolsch en blijft dat in zijn nieuwe rol ook doen. Hij heeft uitgebreide kennis en ervaring op het gebied van marketing en strategie, zowel in binnen- als buitenland.

Bossema (41) begon zijn carrière in 2001 bij Unilever, waar hij diverse brand en trade marketing functies heeft vervuld in Nederland, Frankrijk en Duitsland. In 2008 trad hij als Marketing Director in dienst bij Omega Pharma, een cosmetica en OTC bedrijf.

In mei 2013 werd hij Head of Shopper Marketing, Digital & E-commerce in het Grolsch Marketing Team. In 2015 werd hij aangesteld bij het moederbedrijf SABMiller in het Verenigd Koninkrijk als hoofd van de strategieontwikkeling. Na de overname door Asahi kwam Ard opnieuw bij Grolsch in dienst in november 2016 als Strategie & Business Development Director.

Bron: Grolsch

Auteur: Steffen van Beek