Aviko lanceert Vier het Seizoen online platform voor chef-koks

Op het platform kunnen chef-koks seizoensgebonden inspiratie opdoen voor hun eigen menukaart

Horeca - Aardappelproducent Aviko lanceert deze maand het online platform ’Vier het Seizoen’. Op de website kunnen chef-koks seizoensgebonden inspiratie opdoen voor hun eigen menukaart.

Gedreven door de hoge verwachting van consumenten rondom eten en beleven en het snelle online tijdperk zijn menukaarten constant in beweging. De ene trend is nog niet overgewaaid of wordt al opgevolgd door de volgende. Hoe zorg je er als chef-kok voor dat een menukaart onderscheidend genoeg is ten opzichte van je concurrenten, rekening houdend met tijd en budget? Aviko is ervan overtuigd dat de aardappel hier een belangrijke rol in kan spelen en wil chef-koks hierbij helpen. Daarom lanceert de aardappelproducent het online platform Vier het Seizoen. De online vraagbaak moet chef-koks een rijke bron van informatie en inspiratie bieden. Op de site vinden chef-koks veel vegetarisch nieuws, alles over winters barbecueën en kerst tot serveerwijzen, beleving en millenials.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Paul Peter Blonk