The Avocado Show komt met Boutique-variant


Horecaconcept - De Amsterdamse ondernemers Ron Simpson en Julien Zaal van The Avocado Show breidden uit met The Avocado Show Boutique. De eerste boutique opende deze maand aan de Willemsparkweg in Amsterdam Zuid, maar ook internationaal zijn er uitbreidingsplannen. De boutique maakt het mogelijk een deel van de gerechten uit het restaurant als take away mee te nemen. Simpson: ‘We wilden het voor iedereen makkelijker maken om onze gerechten te kunnen eten. Je hebt niet altijd de tijd om uitgebreid te zitten, maar dat betekent niet dat je niet goed kunt eten. De boutique maakt dat mogelijk tijdens ontbijt, lunch en een dinner - op kantoor, onderweg of thuis.De boutique is het beste van The Avocado Show in een ‘to stay, to go, to deliver’ concept. Het compacte all day menu bestaat uit onder andere avocado-toast, salades, de poké bowls en de Avogarden, die binnen enkele minuten besteld, gemaakt en geserveerd worden. The Avocado Show Boutique heeft plek voor zo’n 15 gasten, het terras verdubbelt dat. Een – in eerste instantie – exclusieve samenwerking met Foodora brengt The Avocado Show in een cirkel van 2.5 kilometer naar iedereen toe. Eigen verpakking Simpson: ‘Om de avocadocreaties net zo mooi op de keukentafel te krijgen als in The Avocado Show is gekozen voor op maat gemaakte verpakking. Door de verpakking en de gerechten volledig op elkaar aan te laten sluiten, kunnen gerechten goed beschermd vervoerd worden. Om de kleuren van de gerchten goed tot hun recht te laten komen is gekozen voor een donkere ondergrond.’ Internationale ambities Met de opening van de eerste boutique is The Avocado Show klaar voor de internationale ambities, laten Simpson en Zaal. Eind 2017 ontving het duo een miljoeneninvestering van investeringsbedrijf Orange Wings van avocadovedette Shawn Harris en Adrielle Dankier. Zaal: ‘Voor het restaurant open was hadden we al 80 franchise-aanvragen binnen. Inmiddels staat de teller op ruim 200 geïnteresseerde partijen over de hele wereld.’ Toch overhaasten de ondernemers hun expansieplannen niet. ‘We willen niet in het wilde weg losse zaken openen. Wij gaan met The Avocado Show echt voor een city take-over met meerdere locaties: een restaurant, meerdere boutiques en een handige kioskformule voor stations. We willen het meteen goed doen.’ De eerste internationale franchise is al getekend en blijft nog even dicht bij huis. Bron: The Avocado Show Horecaconcept - De Amsterdamse ondernemers Ron Simpson en Julien Zaal van The Avocado Show breidden uit met The Avocado Show Boutique. De eerste boutique opende deze maand aan de Willemsparkweg in Amsterdam Zuid, maar ook internationaal zijn er uitbreidingsplannen. De boutique maakt het mogelijk een deel van de gerechten uit het restaurant als take away mee te nemen. Simpson: ‘We wilden het voor iedereen makkelijker maken om onze gerechten te kunnen eten. Je hebt niet altijd de tijd om uitgebreid te zitten, maar dat betekent niet dat je niet goed kunt eten. De boutique maakt dat mogelijk tijdens ontbijt, lunch en een dinner - op kantoor, onderweg of thuis.De boutique is het beste van The Avocado Show in een ‘to stay, to go, to deliver’ concept. Het compacte all day menu bestaat uit onder andere avocado-toast, salades, de poké bowls en de Avogarden, die binnen enkele minuten besteld, gemaakt en geserveerd worden. The Avocado Show Boutique heeft plek voor zo’n 15 gasten, het terras verdubbelt dat. Een – in eerste instantie – exclusieve samenwerking met Foodora brengt The Avocado Show in een cirkel van 2.5 kilometer naar iedereen toe. Eigen verpakking Simpson: ‘Om de avocadocreaties net zo mooi op de keukentafel te krijgen als in The Avocado Show is gekozen voor op maat gemaakte verpakking. Door de verpakking en de gerechten volledig op elkaar aan te laten sluiten, kunnen gerechten goed beschermd vervoerd worden. Om de kleuren van de gerchten goed tot hun recht te laten komen is gekozen voor een donkere ondergrond.’ Internationale ambities Met de opening van de eerste boutique is The Avocado Show klaar voor de internationale ambities, laten Simpson en Zaal. Eind 2017 ontving het duo een miljoeneninvestering van investeringsbedrijf Orange Wings van avocadovedette Shawn Harris en Adrielle Dankier. Zaal: ‘Voor het restaurant open was hadden we al 80 franchise-aanvragen binnen. Inmiddels staat de teller op ruim 200 geïnteresseerde partijen over de hele wereld.’ Toch overhaasten de ondernemers hun expansieplannen niet. ‘We willen niet in het wilde weg losse zaken openen. Wij gaan met The Avocado Show echt voor een city take-over met meerdere locaties: een restaurant, meerdere boutiques en een handige kioskformule voor stations. We willen het meteen goed doen.’ De eerste internationale franchise is al getekend en blijft nog even dicht bij huis. Bron: The Avocado Show

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Vermaat verzorgde 11.000 gasten per dag tijdens F1 in Zandvoort

Catering – Nu het geluid van de F1 is verstomd en Zandvoort weer terug is gegeven aan de strandgasten, maakt Vermaat, een van de horecapartners van het driedaagse event de balans op; tijdens het raceweekend heeft het bedrijf in tien lounges zo’n 11.000 gasten per dag verzorgd met eten, drinken en gastvrijheid.

Lees bericht

Inschrijvingen Foodservice Marketing Award 2020 van start

Verkiezing – Wie wordt de opvolger van de roze fritessaus van Smullers en de F&B Gate delivery van HMSHost? Beide waren vorig jaar winnaar van de Foodservice Marketing Award. Smullers won de activatie prijs en HMSHost de innovatie award. Dit jaar is er nog maar een marketingprijs, want beide categorieën worden samengevoegd. De Foodservice Marketing Award is een initiatief...

Lees bericht

Horecaondernemers discussiëren over succesvol inzetten van data

Discussie - Lightspeed, een bedrijf dat webwinkel software en POS kassasysteem in de cloud levert, organiseerde in Restaurant C in Amsterdam een discussieontbijt met horecaondernemers over data in de horeca. Centraal de vraag: Hoe zet je data in de horeca succesvol in? De belangrijkste punten die ter tafel kwamen waren ‘hoe wordt data toepast in het bedrijf’ en ‘wat zouden...

Lees bericht


The Avocado Show krijgt een ‘to go’-vestiging

Formulenieuws- The Avocado Show in De Pijp krijgt er een zusje bij, op de Willemsparkweg in Zuid wordt gewerkt aan een kleinere vestiging, die zich vooral richt op afhalen en bezorgen. Nagedacht wordt nog of op die locatie aan de naam The Avocado Show de naam ‘Boutique’ of ‘to go’ wordt toegevoegd. Dat liet mede-eigenaar Ron Simpson vandaag weten, tijdens...

Lees bericht

Trendtoer FSXS laat vooral diversiteit concepten in hoofdstad zien

Safari - Een kleine tachtig marketeers hadden afgelopen donderdag en vrijdag een safari door Amsterdam op zoek naar de nieuwste eet- en drinklocaties van de hoofdstad. Verdeeld in groepen werden fastcasual- healthy lifestyle, bakery & sweet- en hotellocaties bezocht. De trendtoer van de markeersclub Foodservice XS maakte vooral de enorme diversiteit aan horecaconcepten duidelijk. The Avocado Show, Poké Perfect, Dum Dum...

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid