The Avocado Show komt met Boutique-variant

The Avocado Show Boutique is nieuw horecaconcept van The Avocado Show

Horecaconcept - De Amsterdamse ondernemers Ron Simpson en Julien Zaal van The Avocado Show breidden uit met The Avocado Show Boutique. De eerste boutique opende deze maand aan de Willemsparkweg in Amsterdam Zuid, maar ook internationaal zijn er uitbreidingsplannen.

De boutique maakt het mogelijk een deel van de gerechten uit het restaurant als take away mee te nemen. Simpson: ‘We wilden het voor iedereen makkelijker maken om onze gerechten te kunnen eten. Je hebt niet altijd de tijd om uitgebreid te zitten, maar dat betekent niet dat je niet goed kunt eten. De boutique maakt dat mogelijk tijdens ontbijt, lunch en een dinner - op kantoor, onderweg of thuis.De boutique is het beste van The Avocado Show in een ‘to stay, to go, to deliver’ concept. Het compacte all day menu bestaat uit onder andere avocado-toast, salades, de poké bowls en de Avogarden, die binnen enkele minuten besteld, gemaakt en geserveerd worden. The Avocado Show Boutique heeft plek voor zo’n 15 gasten, het terras verdubbelt dat. Een – in eerste instantie – exclusieve samenwerking met Foodora brengt The Avocado Show in een cirkel van 2.5 kilometer naar iedereen toe.

Eigen verpakking

Simpson: ‘Om de avocadocreaties net zo mooi op de keukentafel te krijgen als in The Avocado Show is gekozen voor op maat gemaakte verpakking. Door de verpakking en de gerechten volledig op elkaar aan te laten sluiten, kunnen gerechten goed beschermd vervoerd worden. Om de kleuren van de gerchten goed tot hun recht te laten komen is gekozen voor een donkere ondergrond.’

Internationale ambities

Met de opening van de eerste boutique is The Avocado Show klaar voor de internationale ambities, laten Simpson en Zaal. Eind 2017 ontving het duo een miljoeneninvestering van investeringsbedrijf Orange Wings van avocadovedette Shawn Harris en Adrielle Dankier. Zaal: ‘Voor het restaurant open was hadden we al 80 franchise-aanvragen binnen. Inmiddels staat de teller op ruim 200 geïnteresseerde partijen over de hele wereld.’ Toch overhaasten de ondernemers hun expansieplannen niet. ‘We willen niet in het wilde weg losse zaken openen. Wij gaan met The Avocado Show echt voor een city take-over met meerdere locaties: een restaurant, meerdere boutiques en een handige kioskformule voor stations. We willen het meteen goed doen.’ De eerste internationale franchise is al getekend en blijft nog even dicht bij huis.

Bron: The Avocado Show

Auteur: Steffen van Beek