The Avocado Show krijgt een ‘to go’-vestiging


Formulenieuws- The Avocado Show in De Pijp krijgt er een zusje bij, op de Willemsparkweg in Zuid wordt gewerkt aan een kleinere vestiging, die zich vooral richt op afhalen en bezorgen. Nagedacht wordt nog of op die locatie aan de naam The Avocado Show de naam ‘Boutique’ of ‘to go’ wordt toegevoegd. Dat liet mede-eigenaar Ron Simpson vandaag weten, tijdens en Round Table-gesprek, georganiseerd door kassasoftwarebedrijf Lightspeed voor een aantal horecapartijen. Voor de bezorging vanuit de nieuwe vestiging is een aparte verpakkingslijn ontwikkeld. Die lijn verpakkingsproducten is niet alleen duurzaam, maar ook volledig zwart. Testen hebben namelijk uitgewezen dat de kleurrijke gerechten van The Avocado Show het beste tot hun recht komen bij de doelgroep als zij op een donkere ondergrond worden getoond. Social media De vestiging van The Avocado Show in De Pijp was vanaf het moment van de opening een succes, mede vanwege een goede marketingstrategie op social media. De berichte en foto’s leidde tot internationale aandacht en nog altijd staan er wachtrijen voor de deur van de 50 zitplaatsen tellende restaurantlocatie in De Pijp. Het pand aan de Willemsparkweg heeft zo’n 15 tot 20 zitplaatsen en een terras. Avocado’s spelen nog altijd de hoofdrol op de menukaart, maar er worden ook meer pokébowls en salades geserveerd. Verwacht wordt dat het restaurant over enkele weken de deuren opent. Koude gerechten De bezorging verloopt via bezorgdiensten als Deliveroo, Foodora en Ubereats, maar bestaan vooralsnog om praktische redenen van de bezorging uitsluitend uit koude gerechten. Simpson: “Ook omdat we op die manier de actieradius van de bezorging kunnen vergroten van anderhalve kilometer naar drie kilometer.” Bron: @FoodClicks Formulenieuws- The Avocado Show in De Pijp krijgt er een zusje bij, op de Willemsparkweg in Zuid wordt gewerkt aan een kleinere vestiging, die zich vooral richt op afhalen en bezorgen. Nagedacht wordt nog of op die locatie aan de naam The Avocado Show de naam ‘Boutique’ of ‘to go’ wordt toegevoegd. Dat liet mede-eigenaar Ron Simpson vandaag weten, tijdens en Round Table-gesprek, georganiseerd door kassasoftwarebedrijf Lightspeed voor een aantal horecapartijen. Voor de bezorging vanuit de nieuwe vestiging is een aparte verpakkingslijn ontwikkeld. Die lijn verpakkingsproducten is niet alleen duurzaam, maar ook volledig zwart. Testen hebben namelijk uitgewezen dat de kleurrijke gerechten van The Avocado Show het beste tot hun recht komen bij de doelgroep als zij op een donkere ondergrond worden getoond. Social media De vestiging van The Avocado Show in De Pijp was vanaf het moment van de opening een succes, mede vanwege een goede marketingstrategie op social media. De berichte en foto’s leidde tot internationale aandacht en nog altijd staan er wachtrijen voor de deur van de 50 zitplaatsen tellende restaurantlocatie in De Pijp. Het pand aan de Willemsparkweg heeft zo’n 15 tot 20 zitplaatsen en een terras. Avocado’s spelen nog altijd de hoofdrol op de menukaart, maar er worden ook meer pokébowls en salades geserveerd. Verwacht wordt dat het restaurant over enkele weken de deuren opent. Koude gerechten De bezorging verloopt via bezorgdiensten als Deliveroo, Foodora en Ubereats, maar bestaan vooralsnog om praktische redenen van de bezorging uitsluitend uit koude gerechten. Simpson: “Ook omdat we op die manier de actieradius van de bezorging kunnen vergroten van anderhalve kilometer naar drie kilometer.” Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

FHC Formulebeheer viert landelijke meewerkdag

Formulenieuws - FHC Formulebeheer, de franchisegever van de cafetariaformules Family, Foodmaster en het scholencateringconcept VITAL, heeft haar landelijke meewerkdag gehouden. Vanuit het hoofdkantoor, van inkoop tot marketing, hebben alle medewerkers van FHC Formulebeheer zich een dag lang ingezet bij diverse vestigingen door heel het land.

Lees bericht



‘Meer vegan bestellingen bij Thuisbezorgd’

Onderzoek – Maaltijdbestelsite Thuisbezorgd zag het aantal vegan bestellingen de afgelopen twee jaar met 25 procent groeien. Hoewel vegan op het totaal volume aan bestelde maaltijden nog beperkt is, spreekt Thuisbezorgd wel de verwachting uit dat vegan in 2023 definitief doorbreekt.

Lees bericht



Vermaat verzorgde 11.000 gasten per dag tijdens F1 in Zandvoort

Catering – Nu het geluid van de F1 is verstomd en Zandvoort weer terug is gegeven aan de strandgasten, maakt Vermaat, een van de horecapartners van het driedaagse event de balans op; tijdens het raceweekend heeft het bedrijf in tien lounges zo’n 11.000 gasten per dag verzorgd met eten, drinken en gastvrijheid.

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid