Bakker Bart start promotie bioscoopfilm Finding Dory met kidslunch


Leisure - Finding Dory zwemt vanaf 29 juni de Nederlandse bioscopen in. Om deze bioscooprelease te vieren, slaan Bakker Bart en Disney de handen ineen voor een gezamenlijke campagne. Kinderen kunnen vanaf maandag 13 juni hun hart ophalen bij Bakker Bart, want vanaf dan staan de 175 winkels van de broodketen in het teken van Disney•Pixar’s Finding Dory. Kinderen ontvangen onder meer gratis knipvellen voor een Dory memoryspel, er is een speciale kidslunch en er kan voor nieuwe en bekende Finding Dory karakters worden gespaard. Iedereen die tussen 13 juni en 10 juli bij Bakker Bart een besteding doet van 5 euro, ontvangt een Finding Dory premium. Elke week is er een nieuw karakter, waarmee in totaal 4 verschillende premiums gespaard kunnen worden. De campagne wordt in de winkels, online en op TV ondersteund. Samenwerking Na deze promotie gaan Disney en Bakker Bart kijken naar toekomstige samenwerkingen. Samenwerkingen in de vorm van promoties rondom producten maar mogelijk ook op de ontwikkeling daarvan. Bij deze promoties zullen de gezondere producten uit het assortiment van Bakker Bart in de schijnwerpers staan. Franchiseformule Bakker Bart heeft 175 bakkerswinkels in Nederland. Bron: Bakker Bart/@FoodClicks Leisure - Finding Dory zwemt vanaf 29 juni de Nederlandse bioscopen in. Om deze bioscooprelease te vieren, slaan Bakker Bart en Disney de handen ineen voor een gezamenlijke campagne. Kinderen kunnen vanaf maandag 13 juni hun hart ophalen bij Bakker Bart, want vanaf dan staan de 175 winkels van de broodketen in het teken van Disney•Pixar’s Finding Dory. Kinderen ontvangen onder meer gratis knipvellen voor een Dory memoryspel, er is een speciale kidslunch en er kan voor nieuwe en bekende Finding Dory karakters worden gespaard. Iedereen die tussen 13 juni en 10 juli bij Bakker Bart een besteding doet van 5 euro, ontvangt een Finding Dory premium. Elke week is er een nieuw karakter, waarmee in totaal 4 verschillende premiums gespaard kunnen worden. De campagne wordt in de winkels, online en op TV ondersteund. Samenwerking Na deze promotie gaan Disney en Bakker Bart kijken naar toekomstige samenwerkingen. Samenwerkingen in de vorm van promoties rondom producten maar mogelijk ook op de ontwikkeling daarvan. Bij deze promoties zullen de gezondere producten uit het assortiment van Bakker Bart in de schijnwerpers staan. Franchiseformule Bakker Bart heeft 175 bakkerswinkels in Nederland. Bron: Bakker Bart/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid