Bakker Bart zet nieuwe winkelformule door


Retail –Bakker Bart heeft vandaag in Veldhoven de tweede vestiging geopend in de nieuwe stijl. In de nieuwe uitstraling wordt het bakproces meer centraal gezet en is het assortiment verder uitgebreid. Midden vorig jaar opende Bart’s Retail de eerste vestiging in de nieuwe uitstraling in Groningen. Sinds die tijd zijn er enkele kleine wijzigingen in het concept doorgevoerd, die in de vesting in Veldhoven zijn meegenomen. Algemeen directeur Herbert Schalkwijk: “Uit consumentenonderzoek bleek dat consumenten de aspecten vers, vol, vriendelijk, lekker en schoon het meest waarderen. Hiermee zijn wij aan de slag gegaan en daar is een totaal nieuwe winkelformule uit voortgekomen. Dit jaar zullen wij succesvolle onderdelen van de nieuwe formule verder gaan uitrollen”. Ook het assortiment heeft in de nieuwe formule een verandering ondergaan door enerzijds meer nadruk te leggen op de bakkersfunctie van de winkel en daarnaast horeca-artikelen toe te voegen als biologische yoghurt met vers gebakken granola, verrassende lunchsalades, rustieke broden en unieke wraps. Bakker Bart-winkels hebben als uniek kenmerk dat uitsluitend gebruik wordt gemaakt van vers deeg waarmee dagelijks verse broodproducten worden gebakken in de winkels zelf. De vesting in Veldhoven bestond al, maar is verplaatst naar een betere zichtlocatie in het winkelcentrum. De winkel wordt geëxploiteerd door de franchisenemers Willem en Jeanette Kepser. Bron: Bart's Retail

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid