Bavaria en Unilever Food Solutions winnaars Foodservice Marketing Award


Awards - Bavaria en Unilever Food Solutions zijn de winnaars van de Foodservice Marketing Award 2017 van FoodserviceXS. Bavaria wint met Radler Ice Lemon 2.0% de prijs op ‘Innovatie’, terwijl Unilever FS met Hellmann’s Hotspot de prijs in de wacht sleept op het onderdeel ‘Activatie’. In beide categorieën werden Vers getapte yoghurt van De Zuivelmakers en het ZiN Inspiratielab van groothandel Sligro aangemerkt als ‘runners-up’. De bekendmaking van de winnaars van de Foodservice Marketing Award 2017 vond donderdagavond onder grote belangstelling plaats in Rotterdam Ahoy. De prestigieuze award, georganiseerd door FoodserviceXs, onderscheidt aansprekende en succesvolle marketinginitiatieven in het buitenhuiskanaal. De jury ontving twaalf inzendingen die in november werden teruggebracht naar tien nominaties. Deze zijn vervolgens beoordeeld op vijf criteria: creativiteit, strategic fit, duurzaamheid, impact en onderscheidend vermogen.   Bavaria Radler Ice Lemon 2.0% Begin dit jaar lanceerde Bavaria een voor de bierbrouwer volstrekt nieuw product: Bavaria Radler Ice Lemon 2.0%. De innovatie betreft een ijsje op een stokje dat de smaak en verfrissing heeft van de populaire Radler. Bavaria Radler Ice Lemon 2.0% smaakt niet alleen als een alcoholhoudend product, het bevat ook werkelijk alcohol. Daarnaast heeft het koolzuur en dit zorgt voor een verfrissende structuur met de smaak van Bavaria Radler Ice Lemon 2.0%. Hellmann’s Hotspot De lancering van Hellmann’s Hotspot, dat de Foodservice Marketing Award 2017 wint op het criterium ‘Activatie’, voert terug op het gegeven dat veel ondernemers worstelen met het gebruik van social media en het bereiken van hun belangrijke doelgroep millenials. Er wordt nog onvoldoende gebruik gemaakt van social media om een restaurant vol te krijgen. Hellmann’s Hotspot ondersteunt deze operators om hun online traffic te vergroten. Via de Hotspot campagne communiceert Hellmann’s actief online met ondernemers wat meer reserveringen en een vollere zaak oplevert. Runners-up De Vers getapte yoghurt van De Zuivelmakers valt in de prijzen als runner-up. Met de Yoghurttap is het mogelijk op elk moment van de dag en op elke locatie dikke yoghurt te tappen zowel voor als door de gast. De andere runner-up is het recent geopende 3000 vierkante meter grote ZiN Inspiratielab van groothandel Sligro in Veghel. Hier staat proeven, ruiken, voelen, zien en horen centraal en volgens Sligro is het dé plek voor nieuwe prikkels, impulsen en inspiratie. Bron: @FoodClicks Awards - Bavaria en Unilever Food Solutions zijn de winnaars van de Foodservice Marketing Award 2017 van FoodserviceXS. Bavaria wint met Radler Ice Lemon 2.0% de prijs op ‘Innovatie’, terwijl Unilever FS met Hellmann’s Hotspot de prijs in de wacht sleept op het onderdeel ‘Activatie’. In beide categorieën werden Vers getapte yoghurt van De Zuivelmakers en het ZiN Inspiratielab van groothandel Sligro aangemerkt als ‘runners-up’. De bekendmaking van de winnaars van de Foodservice Marketing Award 2017 vond donderdagavond onder grote belangstelling plaats in Rotterdam Ahoy. De prestigieuze award, georganiseerd door FoodserviceXs, onderscheidt aansprekende en succesvolle marketinginitiatieven in het buitenhuiskanaal. De jury ontving twaalf inzendingen die in november werden teruggebracht naar tien nominaties. Deze zijn vervolgens beoordeeld op vijf criteria: creativiteit, strategic fit, duurzaamheid, impact en onderscheidend vermogen.   Bavaria Radler Ice Lemon 2.0% Begin dit jaar lanceerde Bavaria een voor de bierbrouwer volstrekt nieuw product: Bavaria Radler Ice Lemon 2.0%. De innovatie betreft een ijsje op een stokje dat de smaak en verfrissing heeft van de populaire Radler. Bavaria Radler Ice Lemon 2.0% smaakt niet alleen als een alcoholhoudend product, het bevat ook werkelijk alcohol. Daarnaast heeft het koolzuur en dit zorgt voor een verfrissende structuur met de smaak van Bavaria Radler Ice Lemon 2.0%. Hellmann’s Hotspot De lancering van Hellmann’s Hotspot, dat de Foodservice Marketing Award 2017 wint op het criterium ‘Activatie’, voert terug op het gegeven dat veel ondernemers worstelen met het gebruik van social media en het bereiken van hun belangrijke doelgroep millenials. Er wordt nog onvoldoende gebruik gemaakt van social media om een restaurant vol te krijgen. Hellmann’s Hotspot ondersteunt deze operators om hun online traffic te vergroten. Via de Hotspot campagne communiceert Hellmann’s actief online met ondernemers wat meer reserveringen en een vollere zaak oplevert. Runners-up De Vers getapte yoghurt van De Zuivelmakers valt in de prijzen als runner-up. Met de Yoghurttap is het mogelijk op elk moment van de dag en op elke locatie dikke yoghurt te tappen zowel voor als door de gast. De andere runner-up is het recent geopende 3000 vierkante meter grote ZiN Inspiratielab van groothandel Sligro in Veghel. Hier staat proeven, ruiken, voelen, zien en horen centraal en volgens Sligro is het dé plek voor nieuwe prikkels, impulsen en inspiratie. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Groothandel Sligro ontvangt keurmerk PSO ‘Trede 2’

Groothandel – Groothandel Sligro in Veghel heeft Trede 2 verdiend van de Prestatieladder Socialer Ondernemen (PSO). PSO is een wetenschappelijk onderbouwd kwaliteitskeurmerk van TNO en een instrument dat inzicht geeft in de mate waarin organisaties is ingericht op sociaal ondernemen. Uit de erkenning blijkt dat Sligro meer dan gemiddeld gericht is op sociaal ondernemen en op de arbeidsparticipatie van kwetsbare groepen op...

Lees bericht




Sligro stopt met verkoop tabak per 1 juli 2024

Tabak - Groothandel Sligro stopt met de verkoop van tabak en rookwaren per 1 juli 2024. In de bezorgservicetak van het bedrijf is sprake van nog twee lopende contracten, die ook na 1 juli 2024, worden gerespecteerd, zo laat de groothandel uit Veghel bij de presentatie van de jaarcijfers weten.

Lees bericht


Sligro Food Group ziet marktaandeel groeien in turbulent jaar

Groothandel - De Sligro Food Group wist in een turbulent jaar zowel in Nederland als in België het marktaandeel te vergroten. Dat bleek bij de presentatie van de jaarcijfers van de foodservicegroothandel. “De operationele prestaties verbeterden waardoor de ebitda met € 11 miljoen toenam tot € 137 miljoen. De nettowinst over het boekjaar werd gedrukt door incidentele lasten en bedroeg over 2023 € 6 miljoen,” aldus CEO...

Lees bericht




© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid