Bidfood komt in juni met de digitale horecastraat


Groothandels - Groothandel Bidfood komt met de digitale horecastraat. Vanaf juni kunnen ondernemers voor elke wens op het platform terecht, of het nu gaat om glutenvrij, suikervrij of een andere specifieke vraag. Bidfood zet met de horecastraat een volgende stap in haar ambitie om de bol.com van de foodsector te worden. Via het eigen platform wil de groothandel uit Ede inspireren en het ondernemers gemakkelijk maken aan de noodzakelijke informatie en producten te komen. De digitale horecastraat gaat ondernemers daarin helpen, is de overtuiging van CEO Dick Slootweg, die dit binnenkort aan de handelspartners van de groothandel presenteert, maar het initiatief in een interview met @FoodClicks al bekend maakt. Bidfood gaat zich nog nadrukkelijker richten op de professionele keuken. In een keuken met hoge werkdruk is immers weinig tijd om zelf al het voorbereidend werk te doen. Slootweg: “Die rol willen wij meer en meer benadrukken en de digitale horecastraat gaat daarbij helpen. Straks kan iedereen er terecht voor de juiste oplossing voor zijn horecabedrijf.” Lees meer over de digitale horecastraat van Bidfood in de maart-editie van @FoodClciks, die afgelopen zaterdag is verschenen. Nog geen abonnee? Schrijf je hier in. Bron: @FoodClicks Groothandels - Groothandel Bidfood komt met de digitale horecastraat. Vanaf juni kunnen ondernemers voor elke wens op het platform terecht, of het nu gaat om glutenvrij, suikervrij of een andere specifieke vraag. Bidfood zet met de horecastraat een volgende stap in haar ambitie om de bol.com van de foodsector te worden. Via het eigen platform wil de groothandel uit Ede inspireren en het ondernemers gemakkelijk maken aan de noodzakelijke informatie en producten te komen. De digitale horecastraat gaat ondernemers daarin helpen, is de overtuiging van CEO Dick Slootweg, die dit binnenkort aan de handelspartners van de groothandel presenteert, maar het initiatief in een interview met @FoodClicks al bekend maakt. Bidfood gaat zich nog nadrukkelijker richten op de professionele keuken. In een keuken met hoge werkdruk is immers weinig tijd om zelf al het voorbereidend werk te doen. Slootweg: “Die rol willen wij meer en meer benadrukken en de digitale horecastraat gaat daarbij helpen. Straks kan iedereen er terecht voor de juiste oplossing voor zijn horecabedrijf.” Lees meer over de digitale horecastraat van Bidfood in de maart-editie van @FoodClciks, die afgelopen zaterdag is verschenen. Nog geen abonnee? Schrijf je hier in. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws




PS in Foodservice lanceert PS Impact Score

Duurzaamheid – Onder grote belangstelling van groothandels en afnemers is afgelopen woensdag de PS Impact Score gepresenteerd in het gebouw van groente- en fruitbedrijf Van Gelder in Ridderkerk. Doel van de bijeenkomst was partijen in de foodservicesector duidelijk maken dat echte stappen zetten in duurzaamheid alleen kan als data met elkaar wordt gedeeld. De gepresenteerde PS Impact Score helpt daarbij.

Lees bericht

Slootweg (Bidfood) ziet nieuwe generatie horeca aankomen

Interview – Het gaat goed met Bidfood. De omzet zit ruim boven de 1 miljard euro en de leveringsgraad ligt boven de 98 procent. Toch zit CEO Dick Slootweg niet stil, want hij ziet ook de veranderingen in de foodservicesector. “Er is een nieuwe generatie ondernemers aan de slag gegaan in foodservice, die om nieuwe standaarden vraagt. Die veranderingen vragen ook aanpassingen van...

Lees bericht



Unilever pakt 43.000 pakketten in voor voedselbank

Actie – Drie dagen lang zijn 570 medewerkers van Unilever vrijwillig bezig met het inpakken van voedselpakketten voor de voedselbank. Op maandag 4, dinsdag 5 en donderdag 7 december pakken zij in Rotterdam Ahoy 43.000 dozen in. De actie wordt mogelijk gemaakt dankzij de hulp van partners Ahoy, NIBC, Upfield, Riedel, Dr. Oetker, Mars en Bidfood.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid