Bidfood officieel verder als ‘zichtbaar onderdeel internationale foodservicebedrijf’


Groothandels - De naam Deli XL is niet meer. De groothandel gaat vanaf dinsdag officieel verder als Bidfood en met de nieuwe naam is het bedrijf voortaan ‘een zichtbaar onderdeel van het gelijknamige internationale foodservicebedrijf’. “De naamswijziging is gisteren groots gevierd in onze Foodyards”, vertelt Dick Slootweg, algemeen directeur van Bidfood. “Op alle locaties, verspreid door het land, waren topchefs te gast om een publiek van foodprofessionals te inspireren. Voor diegenen die geen plaatsen in een van de Foodyards konden bemachtigen, werd de sessie in Foodyard Amsterdam ook live uitgezonden op Facebook.” ‘Waar professionals elkaar vinden’ is de pay-off die bij het nieuwe merk hoort. Slootweg: “Bij Bidfood vinden professionals elkaar. In real life in onze Foodyards, maar ook op onze online marktplaats. Het mooiste aanbod van internationale leveranciers en lokale producenten komt hier samen.” De focus van de groothandel blijft gericht op de professionele foodwereld: van cafetaria tot cateraar, van kantine tot zorginstelling en van hotel tot restaurant. Initiatieven Nu de nieuwe naam een feit is, wil Bidfood de komende periode veel van zich laten horen. “Op dit moment werken we naar de lancering van een aantal nieuwe initiatieven. Onze verbindende rol is daarbij het uitgangspunt. Zo gaan we jongeren die een horecaopleiding volgen toegang geven tot de professionele foodwereld middels exclusieve content en lanceert Food Reporter binnenkort haar nieuwe website waarop chefs een podium krijgen”, aldus Slootweg. Bron: @FoodClicks Groothandels - De naam Deli XL is niet meer. De groothandel gaat vanaf dinsdag officieel verder als Bidfood en met de nieuwe naam is het bedrijf voortaan ‘een zichtbaar onderdeel van het gelijknamige internationale foodservicebedrijf’. “De naamswijziging is gisteren groots gevierd in onze Foodyards”, vertelt Dick Slootweg, algemeen directeur van Bidfood. “Op alle locaties, verspreid door het land, waren topchefs te gast om een publiek van foodprofessionals te inspireren. Voor diegenen die geen plaatsen in een van de Foodyards konden bemachtigen, werd de sessie in Foodyard Amsterdam ook live uitgezonden op Facebook.” ‘Waar professionals elkaar vinden’ is de pay-off die bij het nieuwe merk hoort. Slootweg: “Bij Bidfood vinden professionals elkaar. In real life in onze Foodyards, maar ook op onze online marktplaats. Het mooiste aanbod van internationale leveranciers en lokale producenten komt hier samen.” De focus van de groothandel blijft gericht op de professionele foodwereld: van cafetaria tot cateraar, van kantine tot zorginstelling en van hotel tot restaurant. Initiatieven Nu de nieuwe naam een feit is, wil Bidfood de komende periode veel van zich laten horen. “Op dit moment werken we naar de lancering van een aantal nieuwe initiatieven. Onze verbindende rol is daarbij het uitgangspunt. Zo gaan we jongeren die een horecaopleiding volgen toegang geven tot de professionele foodwereld middels exclusieve content en lanceert Food Reporter binnenkort haar nieuwe website waarop chefs een podium krijgen”, aldus Slootweg. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid