Binnenstad Den Haag viert feest met Franse slag


Event - Op vrijdag 29 juni vond de 12e editie van de ShoppingNight, het grootste winkelevenement van Nederland, plaats in binnenstad Den Haag. De avond stond deze keer volledig in het teken van Frankrijk; straattheater, een Franse markt, modeshows, chocolade proeverijen en Franse chansons zorgden voor een traditioneel Fête de la Mer, dat dit jaar het thema was van de avond. Tijdens de ShoppingNight, die werd geopend door de nieuwe wethouder binnenstad Richard de Mos, konden bezoekers in de binnenstad van Den Haag dat van activiteiten opzoeken: er waren goodie bags, gratis samples, proeverijen, adviezen en talloze hapjes en drankjes werden weggegeven. Er was live muziek of verschillende dj’s draaiden plaatjes. “Tijdens ShoppingNight laten we zien wat de binnenstad in huis heeft; winkelen, cultuur, uitgaan, uiteten, gastvrijheid en beleving en dat allemaal in een historische setting,” aldus Angelique Werner, directeur van Marketing Binnenstad Den Haag, de organisatie die de ShoppingNight jaarlijks organiseert. Diverse restaurants in de binnenstad serveerden tussen 18.00 tot 19.00 uur, speciaal voor ShoppingNight, een scherp geprijsde plat du jour. Hiervan werd veel gebruik gemaakt. “We hebben mosselen gegeten bij Bleyenberg en we stonden op tijd weer buiten voor het winkelen. Zo’n plat du jour, dat zouden ze vaker moeten doen” aldus een ShoppingNight bezoekster. Volgend jaar staat de ShoppingNight gepland op vrijdag 28 juni. Bron: @FoodClicks Event - Op vrijdag 29 juni vond de 12e editie van de ShoppingNight, het grootste winkelevenement van Nederland, plaats in binnenstad Den Haag. De avond stond deze keer volledig in het teken van Frankrijk; straattheater, een Franse markt, modeshows, chocolade proeverijen en Franse chansons zorgden voor een traditioneel Fête de la Mer, dat dit jaar het thema was van de avond. Tijdens de ShoppingNight, die werd geopend door de nieuwe wethouder binnenstad Richard de Mos, konden bezoekers in de binnenstad van Den Haag dat van activiteiten opzoeken: er waren goodie bags, gratis samples, proeverijen, adviezen en talloze hapjes en drankjes werden weggegeven. Er was live muziek of verschillende dj’s draaiden plaatjes. “Tijdens ShoppingNight laten we zien wat de binnenstad in huis heeft; winkelen, cultuur, uitgaan, uiteten, gastvrijheid en beleving en dat allemaal in een historische setting,” aldus Angelique Werner, directeur van Marketing Binnenstad Den Haag, de organisatie die de ShoppingNight jaarlijks organiseert. Diverse restaurants in de binnenstad serveerden tussen 18.00 tot 19.00 uur, speciaal voor ShoppingNight, een scherp geprijsde plat du jour. Hiervan werd veel gebruik gemaakt. “We hebben mosselen gegeten bij Bleyenberg en we stonden op tijd weer buiten voor het winkelen. Zo’n plat du jour, dat zouden ze vaker moeten doen” aldus een ShoppingNight bezoekster. Volgend jaar staat de ShoppingNight gepland op vrijdag 28 juni. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid