Bioscoop Pathé kiest voor meer foodbeleving


Bioscoop – Pathé is een nieuwe weg in geslagen met food. De eigen ‘helden’, zoals de popcorn en de nacho’s zijn kwalitatief nog beter en herkenbaarder gemaakt om te voldoen aan de gestegen kwaliteitseisen van de huidige consument. Verder is door de toevoegingen van shop-in-shopcounters en ‘make it your own’-elementen de beleving rondom eten en drinken sterk verbeterd. Daarnaast beleeft de Rotterdamse Pathé de primeur van de eerste self scan kassa binnen de bioscoopketen. De ‘Pathé Boulevard’ heet de ontvangstruimte op de begane grond waar de verschillende shop-in-shopfoodcourts zijn geplaatst in de bioscoop naast de Rotterdamse Kuip. Met 1,7 miljoen bezoekers is dit de drukste bioscoop van Nederland. Tijdens de presentatie van de 4DX kregen media de gelegenheid ook de vernieuwde foodaanpak van de bioscoopketen te bekijken. En zoals 4DX er voor zorgt dat je als bezoeker niet alleen kijkt naar een film, maar door de bewegende stoelen, geuren en weersimulaties, zoals regen, wind, sneeuw en onweer, die synchroon lopen met de actie op het scherm, de film ook echt ervaart, zo zorgt de Boulevard voor een ongekende foodervaring binnen een bioscoop. Een hotdogcounter met hotdogs van rund- en kippenvlees, maar ook een vegetarische variant van de Vegetarische Slager, een wijnbar in samenwerking met wijnketen GrabeDistrict met vijf soorten wijn onder het eigen Pathé label inclusief plastic wijnglas en Starbucks koffie. De vestiging heeft meerdere bijzonderheden op foodgebied, allemaal elementen gericht op het vergroten van de foodbeleving bij de bezoeker. Een aanpak die ook bij de overige Pathé bioscopen wordt ingezet. En omdat de shop-in-shopconcepten allemaal modulair zijn, is het gemakkelijk omschakelen en veranderen als foodonderdelen op een bepaalde locatie niet lopen of na verloop van tijd minder relevant worden. Hendrik ten Napel die verantwoordelijk is voor de food en beverage binnen de bioscoopketen heeft zijn ervaringen bij de Kiosk-formule van NS Stations ingezet bij de vernieuwde aanpak binnen Pathé. In de aankomende uitgave van @FoodClicks licht hij de achtergronden van het nieuwe Boulevard-concept toe. Nog geen abonnee? Meld je hier aan voor een gratis digitaal abonnement. Bron: @FoodClicks Bioscoop – Pathé is een nieuwe weg in geslagen met food. De eigen ‘helden’, zoals de popcorn en de nacho’s zijn kwalitatief nog beter en herkenbaarder gemaakt om te voldoen aan de gestegen kwaliteitseisen van de huidige consument. Verder is door de toevoegingen van shop-in-shopcounters en ‘make it your own’-elementen de beleving rondom eten en drinken sterk verbeterd. Daarnaast beleeft de Rotterdamse Pathé de primeur van de eerste self scan kassa binnen de bioscoopketen. De ‘Pathé Boulevard’ heet de ontvangstruimte op de begane grond waar de verschillende shop-in-shopfoodcourts zijn geplaatst in de bioscoop naast de Rotterdamse Kuip. Met 1,7 miljoen bezoekers is dit de drukste bioscoop van Nederland. Tijdens de presentatie van de 4DX kregen media de gelegenheid ook de vernieuwde foodaanpak van de bioscoopketen te bekijken. En zoals 4DX er voor zorgt dat je als bezoeker niet alleen kijkt naar een film, maar door de bewegende stoelen, geuren en weersimulaties, zoals regen, wind, sneeuw en onweer, die synchroon lopen met de actie op het scherm, de film ook echt ervaart, zo zorgt de Boulevard voor een ongekende foodervaring binnen een bioscoop. Een hotdogcounter met hotdogs van rund- en kippenvlees, maar ook een vegetarische variant van de Vegetarische Slager, een wijnbar in samenwerking met wijnketen GrabeDistrict met vijf soorten wijn onder het eigen Pathé label inclusief plastic wijnglas en Starbucks koffie. De vestiging heeft meerdere bijzonderheden op foodgebied, allemaal elementen gericht op het vergroten van de foodbeleving bij de bezoeker. Een aanpak die ook bij de overige Pathé bioscopen wordt ingezet. En omdat de shop-in-shopconcepten allemaal modulair zijn, is het gemakkelijk omschakelen en veranderen als foodonderdelen op een bepaalde locatie niet lopen of na verloop van tijd minder relevant worden. Hendrik ten Napel die verantwoordelijk is voor de food en beverage binnen de bioscoopketen heeft zijn ervaringen bij de Kiosk-formule van NS Stations ingezet bij de vernieuwde aanpak binnen Pathé. In de aankomende uitgave van @FoodClicks licht hij de achtergronden van het nieuwe Boulevard-concept toe. Nog geen abonnee? Meld je hier aan voor een gratis digitaal abonnement. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

De Vegetarische Slager introduceert de Cordon Blij

Introductie – Ter gelegenheid van de Nationale Week Zonder Vlees en Zuivel introduceert De Vegetarische Slager een vegan variant op de cordon bleu. De Cordon Blij biedt de bekende gelaagdheid van een knapperige buitenkant en een romige kern van vegan ham en plantaardige kaas.

Lees bericht


Eazie en Vegetarische Slager openen foodbar op Utrecht CS

Actie - De Vegetarische Slager en Asian Good foodbar Eazie openen gezamenlijk een tijdelijke Foodbar op Utrecht Centraal Station. Het doel is om de gasten van de locatie te inspireren om vaker te genieten van flexitarisch, vegetarisch of vegan eten. Als motto is daarom gekozen voor ‘Proef jij het verschil?’

Lees bericht

Unilever profiteert vooral van prijsverhogingen

Analyse – Unilever heeft mooie cijfers zien over het afgelopen half jaar en dus was AEX blij. Maar de winstgroei van 21% kwam toch vooral door prijsverhogingen, want in aantallen verkochte producten deed het internationale voedingsconcern het minder. Vooral in Europa.

Lees bericht







© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid