Bioscoopbezoeker Pathé kan nu ook voor vers kiezen
Bioscoop – Bioscoopketen Pathé heeft in de Rotterdamse Kuip-vestiging het assortiment uitgebreid met diverse vers artikelen. Centraal in het ‘Pathé Boulevard’ concept staat een open koeling met daarin een ruim aanbod fruit, sushi en andere gezonde producten. De koeling met het vers aanbod in de grootste bioscoop van Nederland staat er al sinds begin februari en de reacties van het publiek zijn geweldig. Ook de verkopen zijn meer dan uitstekend, laat manager product & format Hendrik ten Napel van Pathé weten. “Het bioscooppubliek is er duidelijk klaar voor. Eerder werd er vooral over gezonde producten gesproken, maar nu zie je dat het ook daadwerkelijk wordt verkocht.” Nieuwe klantengroep Het verse productaanbod bestaat uit gesneden fruit, sushi, endamame boontjes (sojabonen, red.) en andere artikelen, geleverd in samenwerking met Fruity Pack en Natsu. De producten zijn drie dagen houdbaar. Ten Napel: “We zijn begonnen met verkoop als test maar we merken dat we met deze categorie een compleet nieuwe klantengroep en een nieuw consumptiemoment aanspreken. De reacties en verkochte aantallen zijn dan ook veelbelovend en geven ons vertrouwen in het eventuele opnemen van dit assortiment in ons ‘Pathé Boulevard’ concept.” Het Pathé Boulevard concept is begin december vorig jaar geïntroduceerd binnen de Pathé-keten en gaat de nieuwe standaard worden. Momenteel worden een tweetal locaties compleet verbouwd, waarin niet alleen het Boulevard-concept zal zijn te zien, maar ook het vers aanbod. Eerder al liet de locatie Rotterdam al zien zeer succesvol te zijn met de verkoop van de vegetarische hotdog. Die kan zich in verkoopaantallen meten met de reguliere hotdog. Bron: @FoodClicks Bioscoop – Bioscoopketen Pathé heeft in de Rotterdamse Kuip-vestiging het assortiment uitgebreid met diverse vers artikelen. Centraal in het ‘Pathé Boulevard’ concept staat een open koeling met daarin een ruim aanbod fruit, sushi en andere gezonde producten. De koeling met het vers aanbod in de grootste bioscoop van Nederland staat er al sinds begin februari en de reacties van het publiek zijn geweldig. Ook de verkopen zijn meer dan uitstekend, laat manager product & format Hendrik ten Napel van Pathé weten. “Het bioscooppubliek is er duidelijk klaar voor. Eerder werd er vooral over gezonde producten gesproken, maar nu zie je dat het ook daadwerkelijk wordt verkocht.” Nieuwe klantengroep Het verse productaanbod bestaat uit gesneden fruit, sushi, endamame boontjes (sojabonen, red.) en andere artikelen, geleverd in samenwerking met Fruity Pack en Natsu. De producten zijn drie dagen houdbaar. Ten Napel: “We zijn begonnen met verkoop als test maar we merken dat we met deze categorie een compleet nieuwe klantengroep en een nieuw consumptiemoment aanspreken. De reacties en verkochte aantallen zijn dan ook veelbelovend en geven ons vertrouwen in het eventuele opnemen van dit assortiment in ons ‘Pathé Boulevard’ concept.” Het Pathé Boulevard concept is begin december vorig jaar geïntroduceerd binnen de Pathé-keten en gaat de nieuwe standaard worden. Momenteel worden een tweetal locaties compleet verbouwd, waarin niet alleen het Boulevard-concept zal zijn te zien, maar ook het vers aanbod. Eerder al liet de locatie Rotterdam al zien zeer succesvol te zijn met de verkoop van de vegetarische hotdog. Die kan zich in verkoopaantallen meten met de reguliere hotdog. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
StatieHeld is nieuw inzamelingssysteem voor statiegeld
Statiegeld - De consument laten bijdragen aan duurzaamheid door het statiegeldsysteem eenvoudiger te maken. Dat is het doel van ondernemer Ruben Autsema. Om dat te realiseren ontwikkelde hij het initiatief StatieHeld.
Lees berichtJimmy’s bouwt nieuwe duurzame hoofdvestging in Ridderkerk
Hoofdkantoor - Jimmy Products, de producent van Jimmy’s Popcorn, Nachos en Dips, heeft bekend gemaakt dat het een nieuwe hoofdvestiging gaat bouwen op het bedrijventerrein Dutch Fresh Port in Ridderkerk. Dit nieuwe bedrijvenpark is uitsluitend bestemd voor circulaire en duurzame agrofood-bedrijven. Jimmy’s wil hier de eigen ambities op het terrein van duurzaamheid verwezenlijken.
Lees berichtThe(Any)Thing breidt uit naar eerste Pathé-bioscoop
Bioscoop - The(Any)Thing gaat haar derde locatie openen bij Pathé Ypenburg. Het is de eerste keer dat het on-demand bioscoop concept wordt geïntroduceerd in een multiplex bioscoop, laat Pathé weten.
Lees berichtEerste Pinksterdag recorddag voor bioscopen en filmtheaters
Leisure - Eerste Pinksterdag was een recorddag voor alle bioscopen en filmtheaters. In totaal hebben 189.263 mensen de bioscopen en filmtheaters bezocht. Zondag 5 juni is daarmee de beste dag sinds de start van de coronapandemie van 26 februari 2020. Dat meldt de vereniging voor bioscopen en filmtheaters (NVBF).
Lees berichtBioscoopbranche verbaasd over mogelijk OMT-advies
Bioscopen – De bioscoopbranche heeft met verbazing kennis genomen van het mogelijke advies van het Outbreak Management Team (OMT) om bioscopen en theaters tijdelijk te sluiten. Volgens de Nederlandse Vereniging van Bioscopen en Filmtheaters (NVBF) heeft de sector laten zien dat het de afspraken nakomt en goed controleert.
Lees bericht‘NVBF wil geen coronatoegangsbewijs voor bioscoop- en theaterbezoek’
Bioscopen - De Nederlandse Vereniging van Bioscopen en Filmtheaters (NVBF) spreekt in een open brief aan het demissionaire kabinet haar zorgen uit over het vervallen van de anderhalvemeterregel per 20 september als het aantal besmettingen en ziekenhuizen die versoepeling toestaan. Consequentie daarvan zou zijn dat de bedrijven in deze sector bezoekers moet vragen om een coronatoegangsbewijs wanneer meer dan 75 mensen in...
Lees bericht