Borgesius lanceert assortiment The Bread Office seizoensandwiches
Convenience - Borgesius lanceert onder de naam The Bread Office een assortiment seizoensandwiches. Het assortiment sandwiches biedt elk seizoen een speciale sandwich met de thema’s herfst, winter, lente en zomer. De The Bread Office range bestaat uit vier varianten, voor elk seizoen een nieuwe variant. Voor de herfst is er de variant gerookte kip & bacon, voor de winter pulled beef & kaas, voor de lente serranoham & roomkaas en voor de zomer de variant flinterdunne ham & tzatziki. De eerste variant in het assortiment, de herfstsandwich gerookte kip & bacon is vanaf donderdag verkrijgbaar. Het assortiment sandwiches is onderscheidend en aanvullend op het reguliere sandwichassortiment en biedt volgens het bakkersbedrijf toegankelijke en herkenbare smaken. Impuls Borgesius verwacht dat de introductie een impuls zal geven aan de groei van de verkoop van voorverpakte broodjes en sandwiches. In juni kwam Borgesius in het nieuws door het samengaan van het bedrijf met Bakkersland. De nieuwe organisatie heeft door heel Nederland twintig bakkerijen die werk bieden aan meer dan tweeduizend mensen. De gecombineerde bakkerijorganisatie levert onder meer brood aan Nederlandse supermarktketens en aan grote Europese winkelbedrijven. Bron: @FoodClicks
Convenience - Borgesius lanceert onder de naam The Bread Office een assortiment seizoensandwiches. Het assortiment sandwiches biedt elk seizoen een speciale sandwich met de thema’s herfst, winter, lente en zomer. De The Bread Office range bestaat uit vier varianten, voor elk seizoen een nieuwe variant. Voor de herfst is er de variant gerookte kip & bacon, voor de winter pulled beef & kaas, voor de lente serranoham & roomkaas en voor de zomer de variant flinterdunne ham & tzatziki. De eerste variant in het assortiment, de herfstsandwich gerookte kip & bacon is vanaf donderdag verkrijgbaar. Het assortiment sandwiches is onderscheidend en aanvullend op het reguliere sandwichassortiment en biedt volgens het bakkersbedrijf toegankelijke en herkenbare smaken. Impuls Borgesius verwacht dat de introductie een impuls zal geven aan de groei van de verkoop van voorverpakte broodjes en sandwiches. In juni kwam Borgesius in het nieuws door het samengaan van het bedrijf met Bakkersland. De nieuwe organisatie heeft door heel Nederland twintig bakkerijen die werk bieden aan meer dan tweeduizend mensen. De gecombineerde bakkerijorganisatie levert onder meer brood aan Nederlandse supermarktketens en aan grote Europese winkelbedrijven. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Subway introduceert Signature Series in Nederland
Formulenieuws – Broodjesketen Subway start met een nieuwe lijn sandwiches de Signature Series. De lijn bestaat uit acht sandwich creaties, die speciaal door chefs ontworpen. Volgens Subway geldt de introductie als de grootste menuwijziging in 58 jaar.
Lees berichtTankshopbeurs laat weinig shopinspiratie zien
Petrol – De jaarlijks gehouden Tankstation & Carwash Vakbeurs in Houten toonde deze editie veel techniek en hardwaren, maar inspiratie voor de tankshop was er maar weinig. Slechts een handvol bedrijven lieten producten zien waar je in de tankshop wat mee kunt.
Lees berichtAttractie- en vakantiepark Slagharen heeft Subway-primeur
Formulenieuws - Attractie- & Vakantiepark Slagharen opent begin april 2019 in de Main Street een Subway restaurant. Slagharen heeft met de eerste Subway op een attractie- en vakantiepark in Nederland de primeur. De nieuwe locatie heeft 48 zitplaatsen verdeeld over binnen en buiten. Attractie- & Vakantiepark Slagharen breidt haar horeca-aanbod steeds verder uit en speelt door de samenwerking met Subway in op de huidige...
Lees berichtDomino’s start met sandwiches in nieuw shopconcept in Eindhoven
Formulenieuws – Domino’s Pizza’s heeft in Eindhoven niet alleen een nieuw winkelconcept geopend, maar is vandaag ook gestart met de verkoop van een assortiment sandwiches. Daarnaast levert de net geopende vestiging ook een wereldprimeur met een nieuw afhaalconcept. De nieuwe formule aan de Woenselsemarkt in Eindhoven heeft een veel huiselijkere uitstraling gekregen, volgens een woordvoerder. De kleuren zijn wat...
Lees berichtBP wil ook Wild Bean Café uitstraling bij verpakte sandwiches
Petrol - BP wil de uitstraling van het Wild Bean Cafe verder vergroten en is gestart met de verkoop van belegde broodjes, wraps en sandwiches onder private label. De Wild Bean Cafe Grab & Go-producten zijn verkrijgbaar bij de Wild Bean Cafe locaties, die door logistiek dienstverlener HAVI worden beleverd. Volgens category manager Tom Berden wil BP binnen het eigen assortiment...
Lees bericht