Bram Ladage neemt in vestiging Nieuwegein afscheid van ‘fastfooderig’ imago


Fastfood - Fritesketen Bram Ladage heeft de vestiging in winkelcentrum CityPlaza in Nieuwegein een restyling gegeven. In de vernieuwde Bram Ladage 2.0 is afscheid genomen van de ‘fastfooderige’ uitstraling van het filiaal. Hoewel de vestiging in Nieuwegein dateert uit 2012 en niet oud is, was er voor de Rotterdamse fritesketen toch reden de zaak van buiten en binnen een facelift te geven. “Onze ondernemers en medewerkers doen hun werk met zoveel passie, ambacht en liefde, daar stak de oude winkelinrichting een beetje fastfooderig bij af”, licht Rocco Ladage toe. “De nieuwe inrichting straalt veel meer warmte en kwaliteit uit. Ook de kruiwagen voor de deur laat er geen twijfel over bestaan waar onze patat van gemaakt wordt.” Vooruitstrevend Volgens Ladage wil het bedrijf altijd vooruit kijken en waar mogelijk de kwaliteit en service verder verbeteren. “Bram was altijd al vooruitstrevend. Hij had de mooiste kraam van de markt met veel roestvrij staal, wat je toen nog niet zag. En nog altijd besteden we veel aandacht aan hoe onze winkels eruit zien. Die hang naar kwaliteit staat nog steeds centraal in onze bedrijfsvoering”, aldus Rocco Ladage. Bron:@FoodClicks

Fastfood - Fritesketen Bram Ladage heeft de vestiging in winkelcentrum CityPlaza in Nieuwegein een restyling gegeven. In de vernieuwde Bram Ladage 2.0 is afscheid genomen van de ‘fastfooderige’ uitstraling van het filiaal. Hoewel de vestiging in Nieuwegein dateert uit 2012 en niet oud is, was er voor de Rotterdamse fritesketen toch reden de zaak van buiten en binnen een facelift te geven. “Onze ondernemers en medewerkers doen hun werk met zoveel passie, ambacht en liefde, daar stak de oude winkelinrichting een beetje fastfooderig bij af”, licht Rocco Ladage toe. “De nieuwe inrichting straalt veel meer warmte en kwaliteit uit. Ook de kruiwagen voor de deur laat er geen twijfel over bestaan waar onze patat van gemaakt wordt.” Vooruitstrevend Volgens Ladage wil het bedrijf altijd vooruit kijken en waar mogelijk de kwaliteit en service verder verbeteren. “Bram was altijd al vooruitstrevend. Hij had de mooiste kraam van de markt met veel roestvrij staal, wat je toen nog niet zag. En nog altijd besteden we veel aandacht aan hoe onze winkels eruit zien. Die hang naar kwaliteit staat nog steeds centraal in onze bedrijfsvoering”, aldus Rocco Ladage. Bron:@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid