Campagne RAS patat lokt consument (ook) naar snackbar


Campagne – De storm die opstak nadat bekend werd dat Aviko met RAS patat de stap zette naar de supermarkten is inmiddels gaan liggen. Voor de fabrikant reden om Nederland verder bekend te maken met RAS patat, Aviko start een multimediale campagne waarbij ook de link met de snackbar wordt gemaakt. RAS, populair bij met name jong volwassenen, roept volgens Aviko herinneringen en verhalen op: het eten van een RAS-patatje na het stappen, het delen van RAS na een voetbalwedstrijd, een RAS-patatje op zondagmiddag met vrienden na de film. Deze verhalen staan centraal in de I ❤ Ras campagne, die vandaag van start gaat. In de TV commercial is een real life cast van freestylers, skaters, 3D kunstenaars en freerunners actief. Zij presenteren een wereld vol power, passie en plezier, op bijzondere locaties zoals op het dak van het Tuschinski theater en van Magna Plaza. Snackbar De campagne behelst verder onder meer een aparte website – Iloveras.nl -, facebookpagina, megaprojecties op gebouwen in grote steden met bewegend beeld, een printcampagne en guerilla PR. Via een ontwikkelde gratis App, RasApp, kan de consument bovendien op zijn mobiel de weg vinden naar de dichtstbijzijnde snackbar die RAS-patat voert.   Bron: FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid