Coca-Cola gaat door met ‘Share a coke campagne’


Industrie - Na het enorme succes van de gepersonaliseerde verpakkingen van vorig jaar, geeft Coca-Cola nu een vervolg aan de ‘Share a Coke’-campagne. Het aantal namen is dit jaar uitgebreid van 200 naar ruim 2.500 Nederlandse voornamen. In juli t/m september verschijnen de namen door het hele land op 500ml PET-flessen van Coca-Cola, Coca-Cola light en Coca-Cola Zero. Daarnaast zijn de blikken en andere flessen Coca-Cola, Coca-Cola light en Coca-Cola Zero gereserveerd voor familienamen en de meest favoriete bijnamen. Met woorden als mama, papa, bro, sis, gozer, lieverd en schatje zorgt het bedrijf ervoor dat iedereen een cola vindt om met elkaar te delen. Verder is de mobiele Share a Coke pop-up store nieuw. Hiermee reist het bedrijf deze zomer het land door om consumenten de kans te geven een blikje te laten personaliseren. Ook kunnen ze hier ter plekke een Share a Coke item laten personaliseren, zoals een t-shirt of telefoonhoesje. Bovendien kunnen consumenten dit jaar voor het eerst op www.mycoca-cola.nl een gepersonaliseerd iconisch glazen flesje bestellen en, indien gewenst, rechtstreeks naar een vriend of familie laten sturen om zo een Coca-Cola te delen. De nieuwe campagne wordt breed nergezet. Van online ondersteuning tot promoties op de winkelvloer en een nieuwe tv-commercial met ‘Bobby’ in de hoofdrol. Op shareacoke.nl is het mogelijk om een virtuele fles te creëren voor jezelf of je vrienden en gepersonaliseerde afbeeldingen te downloaden op je bureaublad of telefoon. Bron: Coca-Cola

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid