Coca-Cola lanceert Honest, een biologische caloriearme drank


Frisdranken - Coca-Cola voorspelt een grote toekomst voor biologische caloriearme en verfrissende dranken. Daarom lanceert de frisdrankenreus nu na de Verenigde Staten en Engeland het drankje Honest op de Nederlandse markt. Honest is een caloriearme en verfrissende dorstlesser gemaakt van kruidenthee, versterkt met natuurlijke fruitsappen en licht gezoet met biologische rietsuiker. Volgens Coca-Cola staat Honest voor ‘heerlijke én duurzame drankjes’ waarbij het zowel gaat om de ingrediënten, de recyclebare flesjes als de biologische oorsprong. Honest is in 1998 ontwikkeld in de VS door Seth Goldman en Barry Nalebuff. Nadat de frisdrank in de schappen van Whole Foods Market verscheen, ontwikkelde het zich tot het grootste biologische, gebottelde theemerk van Amerika. Op dit moment is het in meer dan 100.000 Amerikaanse winkels verkrijgbaar en na het Europese debuut in Engeland vorig jaar, wordt Honest nu op de Nederlandse markt geïntroduceerd. Toekomst “We investeren graag in merken waar we in geloven en zien in Nederland een grote toekomst voor biologische, verfrissende, caloriearme drankjes”, zegt communicatiedirecteur Therese Noorlander van Coca-Cola Nederland. “Honest past daar bij. Het is een lekker drankje met een eerlijk verhaal. Het is een eer om samen met onder meer Seth Goldman, als een van de ‘founding fathers’ van Honest, zijn droom waar te kunnen maken. Namelijk meer mensen kennis laten maken met de smaakvolle, biologische drankjes van Honest.” Honest is in de smaken Citroen & Honing, Sinaasappel & Mango en Granaatappel & Bosbessen bij Marqt verkrijgbaar in 500ml fles en vanaf de zomer in 375ml ook bij andere verkooppunten. Bron: @FoodClicks Frisdranken - Coca-Cola voorspelt een grote toekomst voor biologische caloriearme en verfrissende dranken. Daarom lanceert de frisdrankenreus nu na de Verenigde Staten en Engeland het drankje Honest op de Nederlandse markt. Honest is een caloriearme en verfrissende dorstlesser gemaakt van kruidenthee, versterkt met natuurlijke fruitsappen en licht gezoet met biologische rietsuiker. Volgens Coca-Cola staat Honest voor ‘heerlijke én duurzame drankjes’ waarbij het zowel gaat om de ingrediënten, de recyclebare flesjes als de biologische oorsprong. Honest is in 1998 ontwikkeld in de VS door Seth Goldman en Barry Nalebuff. Nadat de frisdrank in de schappen van Whole Foods Market verscheen, ontwikkelde het zich tot het grootste biologische, gebottelde theemerk van Amerika. Op dit moment is het in meer dan 100.000 Amerikaanse winkels verkrijgbaar en na het Europese debuut in Engeland vorig jaar, wordt Honest nu op de Nederlandse markt geïntroduceerd. Toekomst “We investeren graag in merken waar we in geloven en zien in Nederland een grote toekomst voor biologische, verfrissende, caloriearme drankjes”, zegt communicatiedirecteur Therese Noorlander van Coca-Cola Nederland. “Honest past daar bij. Het is een lekker drankje met een eerlijk verhaal. Het is een eer om samen met onder meer Seth Goldman, als een van de ‘founding fathers’ van Honest, zijn droom waar te kunnen maken. Namelijk meer mensen kennis laten maken met de smaakvolle, biologische drankjes van Honest.” Honest is in de smaken Citroen & Honing, Sinaasappel & Mango en Granaatappel & Bosbessen bij Marqt verkrijgbaar in 500ml fles en vanaf de zomer in 375ml ook bij andere verkooppunten. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Nieuwe Coca-Cola Creations in het teken van K-pop

Introductie – Coca-Cola introduceert de eerste Coca-Cola Creations van 2024: Coca-Cola K-Wave Zero Sugar. De limited edition variant is geïnspireerd op K-pop, een subcultuur uit Zuid-Korea dat inmiddels wereldwijd ongekend populair is door de Koreaanse popmuziek, films, beauty- en fashiontrends. 

Lees bericht

Coca-Cola fabriek in Nederland CO₂-neutraal gecertificeerd  

Industrie – De fabriek in Dongen van Coca-Cola Europacific Partners is CO₂-neutraal gecertificeerd volgens de internationale PAS2060 norm. Dat heeft het bedrijf dinsdag bekendgemaakt. Eén van de onderdelen voor het behalen van het certificaat is het reductieplan, met als grootste impact de overgang van gas naar volledige elektrificatie.

Lees bericht



Coca-Cola introduceert smaakvariant in co-creatie met AI

Introductie – Coca-Cola lanceert woensdag wereldwijd Coca-Cola 3000, een limited-edition smaakvariant van Coca-Cola Zero Sugar binnen het Coke Creations platform. Coca-Cola 3000 Zero Sugar is de eerste smaak, die mede door menselijke als kunstmatige intelligentie (AI) is gecreëerd.

Lees bericht

Jeroen van Vliet nieuwe country director CCEP Nederland

Personalia - Jeroen van Vliet is vanaf 1 maart 2023 de nieuwe country director Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) Nederland. Hij volgt Jaap Wassink op, die binnen de organisatie de internationale stap maakt naar de rol van group VP sales execution & route to market voor CCEP.  

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid