Coca-Cola lanceert ‘volwassen’ frisdrankmerk Fïnley nu ook op Nederlandse markt


Frisdranken - Coca-Cola lanceert dinsdag het nieuwe frisdrankmerk Fïnley op de Nederlandse markt. Fïnley zal verkrijgbaar zijn in bioscopen en tankstations. De introductie van Fïnley in Nederland volgt op die in België en Frankrijk. “Nu is het tijd om Nederlanders te laten kennismaken met Fïnley”, zegt brandmanager Marieke Liesting. “De frisdrank is speciaal ontwikkeld met het oog op de smaakvoorkeuren van volwassenen. In Nederland is 53 procent van de bevolking ouder dan 40 jaar. Ondanks de omvang van deze groep is het huidige aanbod van frisdranken nog beperkt voor een doelgroep waarvan de smaakvoorkeur verandert en de smaak verfijnt. Hier spelen wij met Fïnley op in.” Bubbels De drank heeft volgens Coca-Cola ‘fijne bubbels en een mooi evenwicht tussen zoet en bitter’. Fïnley is licht gezoet met onder andere stevia-extract en telt per 100 ml slechts 20 calorieën. Hierdoor is het een alcoholvrij en caloriearm alternatief dat als verfrissend drankje in de middag kan worden gedronken of ’s avonds als mocktail. Fïnley wordt aangeboden in een select aantal bioscopen en tankstations. De introductie van Fïnley in Nederland wordt ondersteund met een crossmediale campagne met Renate Gerschtanowitz in de hoofdrol. Bron: @FoodClicks Frisdranken - Coca-Cola lanceert dinsdag het nieuwe frisdrankmerk Fïnley op de Nederlandse markt. Fïnley zal verkrijgbaar zijn in bioscopen en tankstations. De introductie van Fïnley in Nederland volgt op die in België en Frankrijk. “Nu is het tijd om Nederlanders te laten kennismaken met Fïnley”, zegt brandmanager Marieke Liesting. “De frisdrank is speciaal ontwikkeld met het oog op de smaakvoorkeuren van volwassenen. In Nederland is 53 procent van de bevolking ouder dan 40 jaar. Ondanks de omvang van deze groep is het huidige aanbod van frisdranken nog beperkt voor een doelgroep waarvan de smaakvoorkeur verandert en de smaak verfijnt. Hier spelen wij met Fïnley op in.” Bubbels De drank heeft volgens Coca-Cola ‘fijne bubbels en een mooi evenwicht tussen zoet en bitter’. Fïnley is licht gezoet met onder andere stevia-extract en telt per 100 ml slechts 20 calorieën. Hierdoor is het een alcoholvrij en caloriearm alternatief dat als verfrissend drankje in de middag kan worden gedronken of ’s avonds als mocktail. Fïnley wordt aangeboden in een select aantal bioscopen en tankstations. De introductie van Fïnley in Nederland wordt ondersteund met een crossmediale campagne met Renate Gerschtanowitz in de hoofdrol. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid