Cocio chocolademelk opent pop-upstore in Amsterdam


Pop-upstore - Cocio chocolademelk start in de Amsterdamse Kalverstraat een pop-upstore. Iedereen wordt aangespoord om chocolademelk te schudden voor gebruik vandaar dat het Arla-merk op zoek gaat naar de meest creatieve shakers van Nederland. “Cocio Classic is een chocolademelk met slechts 3 natuurlijke ingrediënten en dus zonder kunstmatige toevoegingen zoals stabilisatoren. Daarom moet je het wel even goed shaken”, zegt Paul Hilhorst, Marketing Manager Cocio van Arla Foods. “Om dat te laten zien, zijn wij op zoek naar de persoon die Cocio chocolademelk op de meest originele manier schudt. Met een trampoline, in een achtbaan of met een parachute uit het vliegtuig, het kan niet gek genoeg.” De meest originele shaker wint een jaar lang gratis Cocio óf een weekendje Kopenhagen met vrienden én tickets voor attractiepark Tivoli, zodat zij in de bekende achtbaan hun Cocio kunnen shaken. De Cocio pop-up store is de komende weken te bezoeken. Nieuwsgierigen kunnen Cocio daar ook proeven. Cocio is de grootste producent van chocolademelk in Scandinavië. Het bedrijf werd in 1951 opgericht en is sinds 2008 onderdeel van Arla Foods. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid