Convenience in Actie’13 succesvol van start

Deep Ridged, de nieuwe chipsvariant van Lay's.

BeurzenLekkerland kijkt terug op een geslaagde eerste dag van het eigen inkoopevent Convenience in Actie’13. Tal van ondernemers bezochten de beurs vandaag en werden daar geconfronteerd met diverse nieuwtjes, waaronder een nieuwe chipsvariant van Lay's.

Meer dan 75 gerenommeerde leveranciers presenteren zich tijdens het event, dat vandaag en morgen plaatsvindt in De Fabrique in Maarssen. Daaronder ook PepsiCo. Zij introduceren voor de petrolmarkt Deep Ridged. Deze jongste telg in de Lay’s familie heeft dubbel diepe ribbels. Lay’s Deep Ridged is er in drie verschillende smaken: Naturel, American BBQ en Sweet Chili. Vrumona is ook prominent aanwezig op Convenience in Actie’13. Zij tonen Royal Club GOOOD Energy aan het publiek. Deze energydrank is gemaakt op basis van nutuurlijke ingrediënten en daarmee onderscheidend in de markt. Ook toont Vrumona er Mountain Dew. Dit merk van PepsiCo wordt door Vrumona in Nederland vermarkt. Mountain Dew is een frisdrank met een lemon-limesmaak die zijn oorsprong vindt in Knoxville, Tennessee in de Verenigde Staten. De frisdrank is populair in grote delen van de Verenigde Staten en was in Nederland lange tijd alleen verkrijgbaar via import. Sinds begin 2013 startte Vrumona met de productie en verkoop van Mountain Dew in Nederland.

Behalve tal van introducties biedt Convenience in Actie’13 ook tal van lezingen, waarin ondernemers onder meer ideeën kunnen opdoen voor de presentatie en optimalisatie van de schappen. Ook morgen is het evenement nog te bezoeken. Dan vindt er onder meer ook een bijeenkomst plaats van het kennisplatform voor de foodservice, FoodserviceXS. Convenience in Actie’13 is geopend van 11.00 tot 18.00 uur.
 

Bron: FoodClicks

Auteur: Martijn Louws