Culinaire kaasbeleving in Castello pop-up store


Industrie - Castello heeft haar eerste pop-up store in Nederland geopend. Het is voor ’t eerst dat een kaasmerk een dergelijk avontuur aangaat, ook wel flash-retail genoemd. Het doel van de tijdelijke belevingswinkel is om de consument te inspireren en te verrassen. Bezoekers kunnen er veertig soorten kaas proeven met bijpassende wijnen. De nieuwe formule zal in Nederland, New Babylon - Den Haag, drie maanden open zijn. De Castello pop-up store verschijnt binnenkort ook in steden als Londen, Berlijn en New York. Castello is onderdeel van Arla Foods Group. Joop Braakhekke was bij de feestelijke Grand Opening aanwezig om de culinaire mogelijkheden van Castello te demonstreren. Een van de creatieve borrelhapjes die Braakhekke serveerde was een ‘Castello-aardappeltje’. Bron: Arla/FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid