D.E. Coffee Kitchen bij Haagse super Hoogvliet

De D.E. Coffee Kitchen bij de Haagse Hoogvliet

Retail – Ooit ontwikkeld voor de zakelijke markt is het koffie- en theeconcept ‘D.E. Coffee Kitchen’ van Jacobs Douwe Egberts tegenwoordig niet alleen meer te zien binnen bedrijven en instellingen, maar ook binnen retail. Supermarkt Hoogvliet heeft sinds vandaag het concept beschikbaar voor de klanten van de vestiging aan de Theresiastraat in Den Haag.

Eerder al werd D.E. Coffee Kitchen geplaatst bij Esso-tankstation De Buunderkamp aan de A12. Daarmee was al duidelijk dat het koffie- en theeconcept voor veel meer doeleinden geschikt was. Elke gast, op elke locatie, kan bij de premium selfservice espressobar eenvoudig de lekkerste koffiespecialiteiten samenstellen, bereiden, personaliseren en afrekenen, en – in het geval bij de Hoogvliet in Den Haag - ervan genieten op een indoor terras.

Ontmoetingsplek

De D.E Coffee Kitchen op de balustrade van de Haagse Hoogvliet vestiging is een ontmoetingsplaats waar klanten en buurtgenoten samenkomen om met hun net gehaalde boodschappen, vers belegde broodje of pizza te genieten van een kop koffie van topkwaliteit. “Met de D.E Coffee Kitchen in de Haagse Hoogvliet vestiging creëren wij een luxe out of home beleving binnen een supermarktomgeving, een trend die we steeds meer gaan zien”, aldus Sander van der Linden, Marketing Director Jacobs Douwe Egberts Professional Benelux. “De monumentale locatie geeft extra cachet aan onze topkwaliteit koffie- en theevarianten die nu op ieder gewenst moment van de dag verkrijgbaar zijn op een gemakkelijke manier”.

Deli-counters

 “Wij zijn er trots op als eerste supermarkt een D.E Coffee Kitchen te kunnen huisvesten”, vertelt Tessa Agterof, category manager van Hoogvliet. “Wij bieden onze klanten op deze manier iets extra’s en het geeft een impuls aan het reeds bestaande vers-assortiment van onze delicounters. Bovendien biedt de D.E Coffee Kitchen ons de mogelijkheid een ontmoetingsplaats voor de buurt te creëren en zo mensen met elkaar te verbinden.”

Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek