D.E. Coffee Kitchen bij Haagse super Hoogvliet
Retail – Ooit ontwikkeld voor de zakelijke markt is het koffie- en theeconcept ‘D.E. Coffee Kitchen’ van Jacobs Douwe Egberts tegenwoordig niet alleen meer te zien binnen bedrijven en instellingen, maar ook binnen retail. Supermarkt Hoogvliet heeft sinds vandaag het concept beschikbaar voor de klanten van de vestiging aan de Theresiastraat in Den Haag. Eerder al werd D.E. Coffee Kitchen geplaatst bij Esso-tankstation De Buunderkamp aan de A12. Daarmee was al duidelijk dat het koffie- en theeconcept voor veel meer doeleinden geschikt was. Elke gast, op elke locatie, kan bij de premium selfservice espressobar eenvoudig de lekkerste koffiespecialiteiten samenstellen, bereiden, personaliseren en afrekenen, en – in het geval bij de Hoogvliet in Den Haag - ervan genieten op een indoor terras. Ontmoetingsplek De D.E Coffee Kitchen op de balustrade van de Haagse Hoogvliet vestiging is een ontmoetingsplaats waar klanten en buurtgenoten samenkomen om met hun net gehaalde boodschappen, vers belegde broodje of pizza te genieten van een kop koffie van topkwaliteit. “Met de D.E Coffee Kitchen in de Haagse Hoogvliet vestiging creëren wij een luxe out of home beleving binnen een supermarktomgeving, een trend die we steeds meer gaan zien”, aldus Sander van der Linden, Marketing Director Jacobs Douwe Egberts Professional Benelux. “De monumentale locatie geeft extra cachet aan onze topkwaliteit koffie- en theevarianten die nu op ieder gewenst moment van de dag verkrijgbaar zijn op een gemakkelijke manier”. Deli-counters “Wij zijn er trots op als eerste supermarkt een D.E Coffee Kitchen te kunnen huisvesten”, vertelt Tessa Agterof, category manager van Hoogvliet. “Wij bieden onze klanten op deze manier iets extra’s en het geeft een impuls aan het reeds bestaande vers-assortiment van onze delicounters. Bovendien biedt de D.E Coffee Kitchen ons de mogelijkheid een ontmoetingsplaats voor de buurt te creëren en zo mensen met elkaar te verbinden.” Bron: @FoodClicks Retail – Ooit ontwikkeld voor de zakelijke markt is het koffie- en theeconcept ‘D.E. Coffee Kitchen’ van Jacobs Douwe Egberts tegenwoordig niet alleen meer te zien binnen bedrijven en instellingen, maar ook binnen retail. Supermarkt Hoogvliet heeft sinds vandaag het concept beschikbaar voor de klanten van de vestiging aan de Theresiastraat in Den Haag. Eerder al werd D.E. Coffee Kitchen geplaatst bij Esso-tankstation De Buunderkamp aan de A12. Daarmee was al duidelijk dat het koffie- en theeconcept voor veel meer doeleinden geschikt was. Elke gast, op elke locatie, kan bij de premium selfservice espressobar eenvoudig de lekkerste koffiespecialiteiten samenstellen, bereiden, personaliseren en afrekenen, en – in het geval bij de Hoogvliet in Den Haag - ervan genieten op een indoor terras. Ontmoetingsplek De D.E Coffee Kitchen op de balustrade van de Haagse Hoogvliet vestiging is een ontmoetingsplaats waar klanten en buurtgenoten samenkomen om met hun net gehaalde boodschappen, vers belegde broodje of pizza te genieten van een kop koffie van topkwaliteit. “Met de D.E Coffee Kitchen in de Haagse Hoogvliet vestiging creëren wij een luxe out of home beleving binnen een supermarktomgeving, een trend die we steeds meer gaan zien”, aldus Sander van der Linden, Marketing Director Jacobs Douwe Egberts Professional Benelux. “De monumentale locatie geeft extra cachet aan onze topkwaliteit koffie- en theevarianten die nu op ieder gewenst moment van de dag verkrijgbaar zijn op een gemakkelijke manier”. Deli-counters “Wij zijn er trots op als eerste supermarkt een D.E Coffee Kitchen te kunnen huisvesten”, vertelt Tessa Agterof, category manager van Hoogvliet. “Wij bieden onze klanten op deze manier iets extra’s en het geeft een impuls aan het reeds bestaande vers-assortiment van onze delicounters. Bovendien biedt de D.E Coffee Kitchen ons de mogelijkheid een ontmoetingsplaats voor de buurt te creëren en zo mensen met elkaar te verbinden.” Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Plantaardige koffiemelk groeit, maar koemelk op het werk blijft favoriet
Onderzoek – Hoewel plantaardige melk in de koffie terrein wint onder de jongere generatie, is het gebruik van koemelk toch veruit favoriet onder werknemers. Dat blijkt uit een analyse, die koffie- en theefabrikant Jacobs Douwe Egberts, het afgelopen jaar heeft gemaakt naar de voorkeuren voor koemelk of plantaardig in de koffie.
Lees berichtOok de Hoogvliet-boodschappen via Thuisbezorgd
Thuisbezorging – Naast foodpartijen als AH, Spar, La Place en Marqt gaat Thuisbezorgd nu ook de boodschappen van supermarkt Hoogvliet thuisbezorgen. De eerste twee Hoogvliet filialen werken vanaf maandag samen met de bezorgdienst.
Lees berichtSamenwerking Jacobs Douwe Egberts en TopParken
Samenwerking - Jacobs Douwe Egberts Professional en de vakantieparken van TopParken zijn een samenwerking aangegaan. De samenwerking bestaat uit de levering van Pickwick thee, Douwe Egberts koffie, koffiemachines en diverse joint promotions.
Lees berichtEerste suikervrije frisdrankschap staat bij supermarkt Hoogvliet
Supermarkt – Supermarkt Hoogvliet is de eerste supermarktketen die een suikervrije frisdrankmeter heeft geplaatst. De schapmeter is een samenwerking met frisdrankenleverancier Vrumona.
Lees berichtGerechten ALFREDS bij Alphense Hoogvliet Atlas in de schappen
Initiatieven – Sinds begin december liggen de gerechten van restaurant ALFREDS in het koelschap bij supermarkt Hoogvliet in winkelcentrum Atlas in Alphen aan de Rijn. In totaal liggen er negen verschillende gerechten in het koelschap. Hoogvliet wil met het initiatief de lokale horeca steunen.
Lees berichtBas van Exel benoemd tot Sales Directeur Direct JDE
Persoonlijk – Bij koffiebrander Jacobs Douwe Egberts is Bas van Exel benoemd tot sales Directeur Nederland. Hij nam deze functie al waar naast zijn huidige rol als Sales Directeur Indirect. Van Exel heeft eerder, in de periode 2003 tot 2010, bij JDE verschillende functies vervuld binnen het koffie- en theebedrijf. Na een periode bij Unilever Out of Home is hij eind 2013 teruggekeerd als...
Lees bericht