De Vegetarische Slager gaat gratis bezorgen in Duitsland


Buitenland - Der Vegetarische Metzger, de vegetarische conceptstore van De Vegetarische Slager in Berlijn bezorgt voortaan diepgevroren producten in heel Duitsland. Deutsche Post gaat de bezorging verzorgen. Volgens eigenaar Jaap Korteweg, die de ambitie heeft om de grootste slager ter wereld te worden, is de Duitse bezorgservice een nieuwe mijlpaal. Binnenkort zal ook heel Oostenrijk per post beleverd worden. Volgens onderzoek telt Duitsland ruim 7 miljoen vegetariërs waarvan een steeds groter deel uitsluitend plantaardige producten eet. Alleen al in Berlijn zijn naar schatting 80.000 inwoners vegan. Duitsland heeft, volgens De Vegetarische Slager, lang een voorhoedepositie gehad in gezonde voeding en is de bakermat van de reformbeweging. Het aanbod van goede vleesvervangers is echter relatief laat op gang gekomen in Duitsland. Jaap Korteweg: “Het is natuurlijk fantastisch om na het succes in Nederland ook door te kunnen breken in ons buurland, een markt met meer dan 80 miljoen consumenten waarin de vleesconsumptie sterk afneemt de laatste jaren. Dat we in een klap op elk adres in Duitsland diepgevroren kunnen leveren is een geweldige kans!” De Vegetarische Slager maakt een stormachtige groei door. Van een winkel in Den Haag naar meer dan 3.000 verkooppunten in 13 landen. Jaap Korteweg is een 9e generatie boer met een biologisch akkerbouwbedrijf. In 2015 ontving hij van minister Henk Kamp de onderscheiding Ondernemer van het Jaar, recent werd hij door een ondernemersjury van EY gekozen tot Emerging Entrepreneur of the Year 2016. De bouw van een Vegetarische Slager fabriek in Breda is in volle gang, marktintroductie in de UK is in voorbereiding. Bron: De Vegetarische Slager

Buitenland - Der Vegetarische Metzger, de vegetarische conceptstore van De Vegetarische Slager in Berlijn bezorgt voortaan diepgevroren producten in heel Duitsland. Deutsche Post gaat de bezorging verzorgen. Volgens eigenaar Jaap Korteweg, die de ambitie heeft om de grootste slager ter wereld te worden, is de Duitse bezorgservice een nieuwe mijlpaal. Binnenkort zal ook heel Oostenrijk per post beleverd worden. Volgens onderzoek telt Duitsland ruim 7 miljoen vegetariërs waarvan een steeds groter deel uitsluitend plantaardige producten eet. Alleen al in Berlijn zijn naar schatting 80.000 inwoners vegan. Duitsland heeft, volgens De Vegetarische Slager, lang een voorhoedepositie gehad in gezonde voeding en is de bakermat van de reformbeweging. Het aanbod van goede vleesvervangers is echter relatief laat op gang gekomen in Duitsland. Jaap Korteweg: “Het is natuurlijk fantastisch om na het succes in Nederland ook door te kunnen breken in ons buurland, een markt met meer dan 80 miljoen consumenten waarin de vleesconsumptie sterk afneemt de laatste jaren. Dat we in een klap op elk adres in Duitsland diepgevroren kunnen leveren is een geweldige kans!” De Vegetarische Slager maakt een stormachtige groei door. Van een winkel in Den Haag naar meer dan 3.000 verkooppunten in 13 landen. Jaap Korteweg is een 9e generatie boer met een biologisch akkerbouwbedrijf. In 2015 ontving hij van minister Henk Kamp de onderscheiding Ondernemer van het Jaar, recent werd hij door een ondernemersjury van EY gekozen tot Emerging Entrepreneur of the Year 2016. De bouw van een Vegetarische Slager fabriek in Breda is in volle gang, marktintroductie in de UK is in voorbereiding. Bron: De Vegetarische Slager

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

De Vegetarische Slager introduceert de Cordon Blij

Introductie – Ter gelegenheid van de Nationale Week Zonder Vlees en Zuivel introduceert De Vegetarische Slager een vegan variant op de cordon bleu. De Cordon Blij biedt de bekende gelaagdheid van een knapperige buitenkant en een romige kern van vegan ham en plantaardige kaas.

Lees bericht


Eazie en Vegetarische Slager openen foodbar op Utrecht CS

Actie - De Vegetarische Slager en Asian Good foodbar Eazie openen gezamenlijk een tijdelijke Foodbar op Utrecht Centraal Station. Het doel is om de gasten van de locatie te inspireren om vaker te genieten van flexitarisch, vegetarisch of vegan eten. Als motto is daarom gekozen voor ‘Proef jij het verschil?’

Lees bericht

Unilever profiteert vooral van prijsverhogingen

Analyse – Unilever heeft mooie cijfers zien over het afgelopen half jaar en dus was AEX blij. Maar de winstgroei van 21% kwam toch vooral door prijsverhogingen, want in aantallen verkochte producten deed het internationale voedingsconcern het minder. Vooral in Europa.

Lees bericht







© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid