Deli by Shell nieuw off-highway shopconcept van marktleider


UPDATE - Shopconcept – Deli by Shell is het nieuwe off-highway shopconcept van marktleider Shell. Het concept wordt gekenmerkt door een strak design, koffie van Starbucks en tal van nieuwe producten, vooral op versgebied. De eerste vestiging opende vandaag aan de Moergestelseweg in Oisterwijk. Shell heeft Oisterwijk gekozen vanwege de grootte van de locatie en omdat er zowel klanten komen die in de omgeving wonen als klanten die op doorreis zijn. Deze week opent daarna nog een vernieuwde vestiging. Ook volgende week openen nog twee pilotstores. De resultaten van deze testwinkels zijn bepalend voor de verdere uitrol van het concept. Ongeveer één op de zes producten in de winkel is nieuw, op een totaal van rond de 1500. De kassa is achterin de shop gepositioneerd, waardoor het personeel de klanten die binnenkomen direct aankijkt. Naast Starbucks-koffie is ook brood een speerpunt in de shop. In de vestigingen worden vers bereide sandwiches gepresenteerd. Satellietvestgingen met een deli2go-bakkerij, die in hetzelfde cluster zitten als de nieuwe Deli by Shell-stations, leveren dagelijks verse sandwiches die bereid zijn door de deli2go-medewerkers. Hiermee geeft Shell het broodassortiment ook in de lokale vestigingen een impuls. Shell zet de opgelopen periode volop stappen in de shop. Niet alleen lokaal, maar ook langs de snelwegen in de vestigingen met een deli2go-bakkerij, bijna zestig inmiddels. Het nieuwste wapenfeit is de komst van een nieuwe lijn vleeswaren. Shell schakelt vanaf begin december op alle ruim vijftig stations met een deli2go-vestiging over op deze vleeswaren van dichtbij. De marktleider is volop bezig het assortiment en de kwaliteit van de stations te optimaliseren. Om de service te verbeteren is Shell daarnaast gestart met een Academy voor stationsmedewerkers. Zij worden ook getraind op productkennis. Uit onderzoek dat Shell heeft gehouden blijkt dat 85% van de Nederlanders gelukkiger wordt van de glimlach van winkelpersoneel dan van een 2cadeau (52%) of beloning (44%). Productkennis en een snelle afhandeling van de transactie scoren ook bijzonder hoog. Later meer. Bron: @FoodClicks/Brabants Dagblad

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid