Deliveroo opent Editions keukens in Nederland


Horeca - Maaltijdenbezorger Deliveroo is gestart met Editions keukens, die zes restaurantconcepten aanbieden van twee bekroonde chef-koks: Ron Blaauw en Michiel van der Eerde van BAUT. De keukens staan op de eerste jeu de boules foodhal van Nederland: Mooie Boules. De gerechten van de chefs worden exclusief bezorgd bij klanten van Deliveroo en zijn verkrijgbaar voor bezoekers van de jeu de boules hal in Amsterdam-Oost. Het Britse Deliveroo heeft in andere landen al een aantal Editions-keukens. In deze keukens worden maaltijden aangeboden, die op basis van beschikbare data nog niet beschikbaar is in de wijk, maar waar wel vraag naar is. In samenwerking met horecabedrijven en chefs worden de keukens dan opgezet. Op die manier beschikken de restaurants over de noodzakelijke infrastructuur om hun bedrijf eenvoudig uit te breiden en te laten groeien in nieuwe stadsdelen. In andere landen waar Editions gelanceerd is heeft dit geleid tot omzetstijgingen van wel 400%. Dit creëert banen voor chefs en keukenpersoneel op de locaties en hierdoor kunnen Deliveroo bezorgers extra bestellingen leveren. Op de locatie in Amsterdam-Oost zijn zes restaurantconcepten beschikbaar, speciaal ontworpen voor het koken en laten bezorgen van specifieke gerechten. Dit zijn Pho Sho, Waha (proteïne bowls), Armando’s (kip) en Superbowls door BAUT en Pita Pita Pita en Indonesisch door Ron Blaauw. Profijt Voor de eerste lancering van Editions in Nederland werkt Deliveroo ook samen met Mooie Boules. Dit is een spin-off van Aimforthemoon, die hiermee de eerste jeu-de-bouleshal van Nederland opent. Op de locatie zijn niet alleen de keukens van Editions, maar er is ook ruimte voor bezoekers om te jeu de boulen. Stijn Verstijnen, Directeur Deliveroo Nederland: ‘Door samen te werken met populaire restaurants en chef-koks zorgen wij ervoor dat iedereen toegang heeft tot eten waar en wanneer ze maar willen. We zijn er trots op om lokale ondernemers de mogelijkheid te bieden om te profiteren van nieuwe technologieën, zodat zij hun bedrijf kunnen laten groeien zonder eerst grote investeringen te moeten doen.’ Exclusief Michiel van der Eerde: ’We zijn met food-delivery gestart omdat we zien dat de dagelijkse eetcultuur van de consument verandert. Consumenten kiezen steeds meer voor gemak, maar dan wel van een hoge kwaliteit. Wij hebben samen met Deliveroo gekeken naar welk type eten gewild is en tegelijk geweldig te vervoeren is. Op basis van deze informatie hebben we 4 virtuele concepten gelanceerd. Deze maaltijden zijn exclusief via het Deliveroo platform te verkrijgen. Dit is voor ons een nieuwe manier van zakendoen. Deliveroo levert een externe keuken en de locatie zit op een strategische ‘sweetspot’ voor delivery: win-win voor alle partijen.’ Ook Ron Blaauw is enthousiast over de samenwerking: ‘De samenwerking met Deliveroo en Mooie Boules maak het mogelijk dat mensen zelf kunnen bepalen waar ze genieten van onze gerechten – thuis of in een fantastische jeu-de-bouleshal. Beleving is tenslotte net zo belangrijk als lekker eten.’ Ambitie wDe uitrol van de Editions keukens van Deliveroo laat de ambitie zien van Deliveroo in Nederland. Deliveroo heeft in 2017 bijna 500 miljoen dollar opgehaald, waarmee een snelle groei wordt beloofd in onder meer het Editions-programma, dat nu is uitgebreid naar Nederland. Bron: Deliveroo/@FoodClicks Horeca - Maaltijdenbezorger Deliveroo is gestart met Editions keukens, die zes restaurantconcepten aanbieden van twee bekroonde chef-koks: Ron Blaauw en Michiel van der Eerde van BAUT. De keukens staan op de eerste jeu de boules foodhal van Nederland: Mooie Boules. De gerechten van de chefs worden exclusief bezorgd bij klanten van Deliveroo en zijn verkrijgbaar voor bezoekers van de jeu de boules hal in Amsterdam-Oost. Het Britse Deliveroo heeft in andere landen al een aantal Editions-keukens. In deze keukens worden maaltijden aangeboden, die op basis van beschikbare data nog niet beschikbaar is in de wijk, maar waar wel vraag naar is. In samenwerking met horecabedrijven en chefs worden de keukens dan opgezet. Op die manier beschikken de restaurants over de noodzakelijke infrastructuur om hun bedrijf eenvoudig uit te breiden en te laten groeien in nieuwe stadsdelen. In andere landen waar Editions gelanceerd is heeft dit geleid tot omzetstijgingen van wel 400%. Dit creëert banen voor chefs en keukenpersoneel op de locaties en hierdoor kunnen Deliveroo bezorgers extra bestellingen leveren. Op de locatie in Amsterdam-Oost zijn zes restaurantconcepten beschikbaar, speciaal ontworpen voor het koken en laten bezorgen van specifieke gerechten. Dit zijn Pho Sho, Waha (proteïne bowls), Armando’s (kip) en Superbowls door BAUT en Pita Pita Pita en Indonesisch door Ron Blaauw. Profijt Voor de eerste lancering van Editions in Nederland werkt Deliveroo ook samen met Mooie Boules. Dit is een spin-off van Aimforthemoon, die hiermee de eerste jeu-de-bouleshal van Nederland opent. Op de locatie zijn niet alleen de keukens van Editions, maar er is ook ruimte voor bezoekers om te jeu de boulen. Stijn Verstijnen, Directeur Deliveroo Nederland: ‘Door samen te werken met populaire restaurants en chef-koks zorgen wij ervoor dat iedereen toegang heeft tot eten waar en wanneer ze maar willen. We zijn er trots op om lokale ondernemers de mogelijkheid te bieden om te profiteren van nieuwe technologieën, zodat zij hun bedrijf kunnen laten groeien zonder eerst grote investeringen te moeten doen.’ Exclusief Michiel van der Eerde: ’We zijn met food-delivery gestart omdat we zien dat de dagelijkse eetcultuur van de consument verandert. Consumenten kiezen steeds meer voor gemak, maar dan wel van een hoge kwaliteit. Wij hebben samen met Deliveroo gekeken naar welk type eten gewild is en tegelijk geweldig te vervoeren is. Op basis van deze informatie hebben we 4 virtuele concepten gelanceerd. Deze maaltijden zijn exclusief via het Deliveroo platform te verkrijgen. Dit is voor ons een nieuwe manier van zakendoen. Deliveroo levert een externe keuken en de locatie zit op een strategische ‘sweetspot’ voor delivery: win-win voor alle partijen.’ Ook Ron Blaauw is enthousiast over de samenwerking: ‘De samenwerking met Deliveroo en Mooie Boules maak het mogelijk dat mensen zelf kunnen bepalen waar ze genieten van onze gerechten – thuis of in een fantastische jeu-de-bouleshal. Beleving is tenslotte net zo belangrijk als lekker eten.’ Ambitie wDe uitrol van de Editions keukens van Deliveroo laat de ambitie zien van Deliveroo in Nederland. Deliveroo heeft in 2017 bijna 500 miljoen dollar opgehaald, waarmee een snelle groei wordt beloofd in onder meer het Editions-programma, dat nu is uitgebreid naar Nederland. Bron: Deliveroo/@FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

Nieuwe kapitaalinjectie moet zorgen voor verdere groei Cheflix

Platform – De Netflix van sterrenchefs, Cheflix, heeft in een nieuwe kapitaalronde 1 miljoen euro opgehaald bij diverse investeerders. Onder de investeerders zijn de founders van scale-ups zoals Creative Fabrica en Studocu. Hoewel er ook interesse was van een groot mediaconcern uit de Verenigde Staten, hebben de founders van Cheflix, Thomas van Burg en Jeroen van den Brink, toch gekozen voor investeerders...

Lees bericht






Deliveroo stopt activiteiten op de Nederlandse markt

Bezorgdienst - Deliveroo heeft woensdag bekend gemaakt dat het de activiteiten in Nederland gaat beëindigen. De aankondiging om met de Nederlandse activiteiten te stoppen werd al op 10 augustus gemeld, alleen wilde het bezorgbedrijf toen nog alle opties bekijken. Dat proces heeft nu geleid om alle operationele Nederlandse activiteiten op 30 november 2022 te beëindigen.

Lees bericht

Sligro Haarlem heropent dinsdag 6 september

Groothandel – Dinsdag 6 september wordt de volledig verbouwde Sligro-vestiging in Haarlem heropend. Angélique Schmeinck (24Kitchen), Kees Kiestra (directeur Sligro zelfbedieningsgroothandels en Marcel Wijnberger (nieuwe vestigingsdirecteur Sligro Haarlem) verrichten samen met enkele klanten de officiële openingshandeling.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid