Deliveroo verstrekt eigen koeriers gratis telefoonhouders


Bezorgdienst – Maaltijdbezorger Deliveroo neemt alvast een voorschot op het verbod dat minister Van Nieuwenhuizen van Infrastructuur en Waterstaat wil instellen op het handheld telefoongebruik tijdens het fietsen en verstrekt aan alle eigen fietskoeriers voortaan een telefoonhouder. Bellen tijdens het fietsen wordt vanaf juli 2019 verboden. De bezorgers kunnen de telefoonhouders vanaf vandaag gratis bestellen, zodat de bezorgers nu al aan de aankomende wetgeving voldoen. Stijn Verstijnen, directeur Deliveroo Nederland: “Bezorgers die met ons werken zijn beroepshalve veel met hun smartphone in de weer. Naast het ontvangen van de bestelling op hun smartphone gebruiken zij tijdens het bezorgen hun telefoon vaak om de route naar een klant of restaurant te vinden. Wij vinden het belangrijk om hun veiligheid en die van medeweggebruikers te waarborgen. Nu, met de recent gestarte MONO-campagne van de overheid en nieuwe wetgeving op komst, zien wij extra noodzaak om dit proces te versnellen.” Onboarding en veiligheid Bezorgers die met Deliveroo werken doorlopen bij het aangaan van hun overeenkomst van opdracht het zogeheten onboarding proces. Daarbij kijken ze onder meer enkele filmpjes, gericht op voedsel- en verkeersveiligheid. De kleding en bezorgtas die Deliveroo beschikbaar maakt voor bezorgers is voorzien van reflecterende delen en daardoor goed zichtbaar, ook met weinig licht. Het bedrijf voegt daar nu telefoonhouders aan toe. Bron: @FoodClicks Bezorgdienst – Maaltijdbezorger Deliveroo neemt alvast een voorschot op het verbod dat minister Van Nieuwenhuizen van Infrastructuur en Waterstaat wil instellen op het handheld telefoongebruik tijdens het fietsen en verstrekt aan alle eigen fietskoeriers voortaan een telefoonhouder. Bellen tijdens het fietsen wordt vanaf juli 2019 verboden. De bezorgers kunnen de telefoonhouders vanaf vandaag gratis bestellen, zodat de bezorgers nu al aan de aankomende wetgeving voldoen. Stijn Verstijnen, directeur Deliveroo Nederland: “Bezorgers die met ons werken zijn beroepshalve veel met hun smartphone in de weer. Naast het ontvangen van de bestelling op hun smartphone gebruiken zij tijdens het bezorgen hun telefoon vaak om de route naar een klant of restaurant te vinden. Wij vinden het belangrijk om hun veiligheid en die van medeweggebruikers te waarborgen. Nu, met de recent gestarte MONO-campagne van de overheid en nieuwe wetgeving op komst, zien wij extra noodzaak om dit proces te versnellen.” Onboarding en veiligheid Bezorgers die met Deliveroo werken doorlopen bij het aangaan van hun overeenkomst van opdracht het zogeheten onboarding proces. Daarbij kijken ze onder meer enkele filmpjes, gericht op voedsel- en verkeersveiligheid. De kleding en bezorgtas die Deliveroo beschikbaar maakt voor bezorgers is voorzien van reflecterende delen en daardoor goed zichtbaar, ook met weinig licht. Het bedrijf voegt daar nu telefoonhouders aan toe. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid