Derde Happyhappyjoyjoy-locatie open


Formulenieuws – Op de locatie waar eerder Julius Bar & Grill was gevestigd, opende gisteren, donderdag 6 september, de derde locatie van Happyhappyjoyjoy. Het concept van deze op de Aziatische keuken geschoeide formule is streetfood verkopen in een - vrolijke - restaurantomgeving. Kleine gerechtjes en ook alles voor on-the-go en thuis. De restaurants zijn een vrolijke verzameling van kleuren en interieurgrapjes, passend bij de Aziatische cultuur. Op de eigen website beschrijft het horecabedrijf zichzelf als: ‘De speelse maar georganiseerde eclectische chaos is geïnspireerd door de typische Aziatische lokale markten en drukke straten en doen je geloven dat je er midden in staat’. Bij de opening gisteren, die massaal bezocht werd door zakelijke relaties en ‘foodbloggend Amsterdam’, viel die ongedwongen sfeer ook direct op en lieten de bezorgde hapjes en drankjes ook de variatie zien van die Aziatische markten. Veel vegetarische en vlessgerchten, met dito combinatiemogelijkheden met pitiige en zoetzure sauzen. De kwaliteit van het aanbod was bovendien boven gemiddeld goed en aan alle geserveerde gerechten was duidelijk te proeven ze dezelfde dag vers waren gemaakt. Happyhappyjoyjoy is en concept van IQ Creative en bedacht door tv-kok Julius Jasper en horecaman Bert van der Leden. De gerechten kennen Thaise, Maleisische, Vietnamese, Indonesische, en Chinese invloeden, zoals Har Kau en Shao Mai. Bovendien geldt dat alle gerechten voor thuis kunnen worden besteld of on-the-go kunnen worden meegenomen. Bron: @FoodClicks Formulenieuws – Op de locatie waar eerder Julius Bar & Grill was gevestigd, opende gisteren, donderdag 6 september, de derde locatie van Happyhappyjoyjoy. Het concept van deze op de Aziatische keuken geschoeide formule is streetfood verkopen in een - vrolijke - restaurantomgeving. Kleine gerechtjes en ook alles voor on-the-go en thuis. De restaurants zijn een vrolijke verzameling van kleuren en interieurgrapjes, passend bij de Aziatische cultuur. Op de eigen website beschrijft het horecabedrijf zichzelf als: ‘De speelse maar georganiseerde eclectische chaos is geïnspireerd door de typische Aziatische lokale markten en drukke straten en doen je geloven dat je er midden in staat’. Bij de opening gisteren, die massaal bezocht werd door zakelijke relaties en ‘foodbloggend Amsterdam’, viel die ongedwongen sfeer ook direct op en lieten de bezorgde hapjes en drankjes ook de variatie zien van die Aziatische markten. Veel vegetarische en vlessgerchten, met dito combinatiemogelijkheden met pitiige en zoetzure sauzen. De kwaliteit van het aanbod was bovendien boven gemiddeld goed en aan alle geserveerde gerechten was duidelijk te proeven ze dezelfde dag vers waren gemaakt. Happyhappyjoyjoy is en concept van IQ Creative en bedacht door tv-kok Julius Jasper en horecaman Bert van der Leden. De gerechten kennen Thaise, Maleisische, Vietnamese, Indonesische, en Chinese invloeden, zoals Har Kau en Shao Mai. Bovendien geldt dat alle gerechten voor thuis kunnen worden besteld of on-the-go kunnen worden meegenomen. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid