Doe je shopper geen vlieg kwaad


Shoppermarketing – Cafetaria-ondernemers krijgen steeds meer concurrentie. Van supermarkten, benzinestations en cateraars. Tijd om de zaken intern aan te scherpen. Shoppermarketeer Art Frickus geeft op de Nationale Cafetariadag, die maandag 12 november wordt gehouden, praktische voorbeelden om het beter te doen. Het verschil zit soms in kleine dingen. Een pracht van een cafetaria, waar een rondslingerde vliegenmepper de klant een andere kwaliteitsbeleving geeft dan je als ondernemer eigenlijk wilt. Soms wordt het niet eens opgemerkt door de eigen mensen, maar de klant ziet het wel. Frickus wil de ondernemer handreikingen geven om het als ondernemer beter te doen. Onder het motto: de cafetaria is de koning van vijf tot zeven, maar waarom is het cafetariabedrijf niet de keizer van de hele dag, geeft hij tips om de zaken beter te doen. Want de huidige marktontwikkelingen vragen immers om permanente aandacht. Zonder de kern uit het oog te verliezen, zul je als ondernemer in deze tijd je beleid moeten aanpassen. De strijd om het maagaandeel neemt verder toe. Alle reden voor de cafetariabedrijven zich te herontdekken. Wees meer dan een afhaalpunt en biedt beleving aan. Zintuigen zijn de kapstok naar succes. Inschrijven: www.nationalecafetariadag.nl. Bron: FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid