Dommelsch introduceert ‘het pilsjasje’
Gimmick –Speciaal voor de pilsliefhebbers introduceert Dommelsch een grappige gimmick: het Pilsjasje. Het jasje is gemaakt van spijkerstof en bevat een koelvak, bieropener én zakje voor een borrelhap in één. Het jasje biedt in die zin alle basics die iemand nodig heeft om te genieten van een koud pilsje, mét of zonder alcohol. Volgens brouwerij Dommelsch ideaal voor de lange zomeravonden op het terras of op de camping. De lancering van het Pilsjasje verwijst naar de nieuwe merkuitstraling die het eeuwenoude biermerk onlangs heeft gepresenteerd. Ook alcoholvrije bierdrinkers kunnen het Pilsjasje met trots dragen: Dommelsch heeft haar assortiment sindskort uitgebreid met een 0.0% variant, waardoorhet Pilsjasje draagbaar is voor iedereen. Bron: @FoodClicks Gimmick –Speciaal voor de pilsliefhebbers introduceert Dommelsch een grappige gimmick: het Pilsjasje. Het jasje is gemaakt van spijkerstof en bevat een koelvak, bieropener én zakje voor een borrelhap in één. Het jasje biedt in die zin alle basics die iemand nodig heeft om te genieten van een koud pilsje, mét of zonder alcohol. Volgens brouwerij Dommelsch ideaal voor de lange zomeravonden op het terras of op de camping. De lancering van het Pilsjasje verwijst naar de nieuwe merkuitstraling die het eeuwenoude biermerk onlangs heeft gepresenteerd. Ook alcoholvrije bierdrinkers kunnen het Pilsjasje met trots dragen: Dommelsch heeft haar assortiment sindskort uitgebreid met een 0.0% variant, waardoorhet Pilsjasje draagbaar is voor iedereen. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Heineken hoofdsponsor van tiende editie SAIL 2025
Sponsoring – Heineken wordt hoofdsponsor van de tiende editie van SAIL in Amsterdam. SAIL 2025 is het grootste evenement van Nederland wat plaatsvindt van woensdag 20 tot en met zondag 24 augustus 2025.
Lees berichtHeineken hoofdsponsor van Amsterdam jubileumjaar
Sponsoring – De Amsterdamse bierbrouwer Heineken wordt officieel hoofdsponsor van het Amsterdam 750 jubileumjaar. Om de samenwerking te vieren, hieven burgemeester van Amsterdam Femke Halsema en Heineken CEO Dolf van den Brink in de oude bestuurskamer van de bierbrouwer aan het Tweede Weteringplantsoen in Amsterdam het glas.
Lees berichtID&T verruilt na 20 jaar Heineken voor AB Inbev
Festival - Bezoekers van de festivals Mysteryland, Defqon.1, en Awakenings drinken voortaan geen producten meer van Heineken, maar van AB InBev. Na 20 jaar heeft festivalorganisator ID&T Groep de samenwerking met Heineken beëindigd en stapt de organisator over op de biermerken Bud en Corona.
Lees berichtHeineken bedankt horecabedrijven met ‘Thankswagen’
Actie – Deze week verraste Heineken enkele horecaondernemers met een speciale ‘Thankswagen’. De wagen was voorzien van de naam van de ondernemer en was een bedankje van de bierbrouwer voor het die gebruik maken van de online bestelplatformen.
Lees berichtDesperados voortaan in transparante hervulbare fles
Introductie – Bierbrouwer Heineken stapt ook met Desperados over op een hervulbare fles. Het is het achtste biermerk van Heineken Nederland dat overgaat op hervulbare flessen in de horeca en retail.
Lees berichtGrolsch introduceert de ‘niet-zo-nieuwe’ duurzame krat
Introductie - Grolsch introduceert een nieuwe, duurzamere krat. De ‘niet-zo-nieuwe’ krat is voor 98 procent gemaakt van oude kratten.
Lees bericht