Dommelsch introduceert ‘het pilsjasje’


Gimmick –Speciaal voor de pilsliefhebbers introduceert Dommelsch een grappige gimmick: het Pilsjasje. Het jasje is gemaakt van spijkerstof en bevat een koelvak, bieropener én zakje voor een borrelhap in één. Het jasje biedt in die zin alle basics die iemand nodig heeft om te genieten van een koud pilsje, mét of zonder alcohol. Volgens brouwerij Dommelsch ideaal voor de lange zomeravonden op het terras of op de camping. De lancering van het Pilsjasje verwijst naar de nieuwe merkuitstraling die het eeuwenoude biermerk onlangs heeft gepresenteerd. Ook alcoholvrije bierdrinkers kunnen het Pilsjasje met trots dragen: Dommelsch heeft haar assortiment sindskort uitgebreid met een 0.0% variant, waardoorhet Pilsjasje draagbaar is voor iedereen. Bron: @FoodClicks Gimmick –Speciaal voor de pilsliefhebbers introduceert Dommelsch een grappige gimmick: het Pilsjasje. Het jasje is gemaakt van spijkerstof en bevat een koelvak, bieropener én zakje voor een borrelhap in één. Het jasje biedt in die zin alle basics die iemand nodig heeft om te genieten van een koud pilsje, mét of zonder alcohol. Volgens brouwerij Dommelsch ideaal voor de lange zomeravonden op het terras of op de camping. De lancering van het Pilsjasje verwijst naar de nieuwe merkuitstraling die het eeuwenoude biermerk onlangs heeft gepresenteerd. Ook alcoholvrije bierdrinkers kunnen het Pilsjasje met trots dragen: Dommelsch heeft haar assortiment sindskort uitgebreid met een 0.0% variant, waardoorhet Pilsjasje draagbaar is voor iedereen. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



Heineken hoofdsponsor van Amsterdam jubileumjaar

Sponsoring – De Amsterdamse bierbrouwer Heineken wordt officieel hoofdsponsor van het Amsterdam 750 jubileumjaar. Om de samenwerking te vieren, hieven burgemeester van Amsterdam Femke Halsema en Heineken CEO Dolf van den Brink in de oude bestuurskamer van de bierbrouwer aan het Tweede Weteringplantsoen in Amsterdam het glas.

Lees bericht

ID&T verruilt na 20 jaar Heineken voor AB Inbev

Festival - Bezoekers van de festivals Mysteryland, Defqon.1, en Awakenings drinken voortaan geen producten meer van Heineken, maar van AB InBev. Na 20 jaar heeft festivalorganisator ID&T Groep de samenwerking met Heineken beëindigd en stapt de organisator over op de biermerken Bud en Corona.

Lees bericht







© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid