Dr. Oetker bewijst in Engeland de waarde van A-merken

Rondetafelgesprek - Wat voegen A-merken toe? Het is een veel gestelde vraag in de tegenwoordige foodservicemarkt. Gary Newborough van 'Pizzeria Ristorante' heeft het antwoord. Iedereen was lyrisch over zijn pizza's, tot Newborough een briefje rond liet gaan waarop de waarheid stond: de pizza's waren van Dr. Oetker en gekocht in de supermarkt verderop.

Pizza Pollo en Pizza Spinachi, normaal te koop voor nog geen 2 euro in de supermarkt, waren groot favoriet onder de 'foodies'. Oplettende gasten hadden het wellicht door kunnen hebben. De borden aan de muren van het in het trendy gedeelte van Manchester gelegen restaurant, vertoonden het logo van Dr. Oetker. Ook de namen op de menukaarten waren exact overgenomen van de doos. Toch moest er een briefje aan te pas komen om de gasten te vertellen wat ze net hadden gegeten. Veel eters waren niet bepaald gecharmeerd van de actie. Newborough ligt er niet wakker van, volgens hem zijn Ristorante pizza's gewoon heel erg goed, voor een bijzonder lage prijs.

Rondetafelgesprek

A-merken blijken dus van grote waarde te kunnen zijn. Om meer antwoorden en inzichten te krijgen op de vraag wat A-merken toevoegen, houdt @FoodClicks in samenwerking met fabrikant Dr. Oetker eind deze maand een rondetafelgesprek. Hieraan nemen naast Dr. Oetker tal van deskundigen, ondernemers, outletorganisaties en andere fabrikanten deel. Het debat staat onder leiding van Rob Besseling van Branddocters.
 

Bron: FoodClicks

Auteur: Martijn Louws