Efteling bezoekers kijken onbedoeld naar Toverlandspot


Leisure – Bezoekers van de Efteling die naar de wedstrijd keken van het Nederlands elftal tegen Costa Rica, kregen in de rust onbedoeld een reclamespot te zien van attractiepark Toverland. Volgens internetsite  Looopings zette medewerkers van het park het geluid snel zachter. Het Limburgse park bleek net als concurrent De Julianatoren in Apeldoorn vorige week tijdens de wedstrijd van het Nederlands elftal tegen Mexico op Nederland 1, dat de WK-wedstrijden uitzendt, ook een reclamespot te hebben ingekocht. De duizenden bezoekers van de Efteling konden de spot van Toverland zien op een scherm in het park en in het Eftelingtheater. Volgens Looopings had de reclame van Toverland wel effect: meteen na het uitzenden ervan was de website van het attractiepark vanwege de grote drukte even onbereikbaar. De kosten van de 30 seconden durende spot zouden rond de 200.000 euro bedragen. Bron: FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid