Efteling introduceert ‘De Lekkerste Kinderkroket’
Leisure – De Efteling heeft werk gemaakt van het gezonder maken van het productaanbod gericht op kinderen op het attractiepark en een speciale kinderkroket ontwikkeld. De Lekkerste Kinderkroket, zoals de gezondere snack heet, bevat minder calorieën, zout en vet. De nieuwe snack is speciaal bedacht voor en door kinderen en verkrijgbaar bij take-away restaurant de Steenbok. Soenil Bahadoer, chef-kok en eigenaar van tweesterrenrestaurant De Lindehof in Nuenen trok de eerste snack uit de muur in de Efteling en keurde hem goed. Volgens het attractiepark is de nieuwe snack gezonder voor kinderen dan de traditionele rundvlees kroket en valt de snack daarmee onder een gezondere keuze voor de jeugd. Bron: @FoodClicks Leisure – De Efteling heeft werk gemaakt van het gezonder maken van het productaanbod gericht op kinderen op het attractiepark en een speciale kinderkroket ontwikkeld. De Lekkerste Kinderkroket, zoals de gezondere snack heet, bevat minder calorieën, zout en vet. De nieuwe snack is speciaal bedacht voor en door kinderen en verkrijgbaar bij take-away restaurant de Steenbok. Soenil Bahadoer, chef-kok en eigenaar van tweesterrenrestaurant De Lindehof in Nuenen trok de eerste snack uit de muur in de Efteling en keurde hem goed. Volgens het attractiepark is de nieuwe snack gezonder voor kinderen dan de traditionele rundvlees kroket en valt de snack daarmee onder een gezondere keuze voor de jeugd. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek
Gerelateerd nieuws
Chef Dick Middelweerd zet Aziatische keuken centraal bij Shell
Tankstation - Het thema ‘Proef de wereldkeuken’ is weer terug bij Shell Café. Eerder dit jaar waren er succesvolle samenwerkingen tussen Shell en twee-sterren chef Soenil Bahadoer en Herman den Blijker. Vanaf deze week gaat Shell met drie Aziatische gerechten de samenwerking aan met twee-sterren chef Dick Middelweerd van restaurant De Treeswijkhoeve.
Lees berichtOmzet La Place stijgt met 24% naar €133 miljoen
Formulenieuws – De restaurantformule La Place heeft een goede groei doorgemaakt in 2023. De consumentenomzet nam toe met 24 procent naar €133 miljoen euro, zo laat Jumbo Food Group weten. Die omzettoename was inclusief een viertal nieuwe locaties.
Lees berichtHerman den Blijker ontwikkelt Franse specials voor Shell Café
Actie - Opnieuw kunnen bezoekers van een Shell-station hun culinaire hart ophalen door een samenwerking met één van Nederlands bekendste en meest succesvolle TV koks. Dit keer is het Herman den Blijker.
Lees berichtBBQ-chef Ralph de Kok ontwikkelt Amerikaans thema voor Shell
Petrol – In navolging op het eerste ‘proef de wereldkeuken’ assortiment met Soenil Bahadoer gaat Shell nu een samenwerking aan met BBQ-chef Ralph de Kok. Thema van Shell is nu de Amerikaanse keuken. De specials die De Kok heeft ontwikkeld, zijn vanaf woensdag verkrijgbaar bij alle Shell-stations met een bakkerij in Nederland.
Lees berichtEfteling opent nieuw horecapunt met zelfscankassa’s
Attractiepark – Efteling opent op 1 juli een nieuw horecapunt, waarbij de gast producten kan afrekenen via zelfscankassa’s. Het gaat om het horecapunt In den Swarte Kat bij de nieuwe attractie Dans Macabre.
Lees bericht‘Efteling en Maastricht UMC+ meest aantrekkelijke werkgever’
Onderzoek - Efteling en Maastricht UMC+ ontvangen de Randstad Awards als meest aantrekkelijke werkgevers van Nederland. Dat blijkt uit het jaarlijkse Randstad Employer Brand Research dat onderzoeksbureau Kantar.
Lees bericht