Exota introduceert assortiment in 250 ml blik voor on the go
Convenience - De priklimonade van het merk Exota is nu ook verkrijgbaar in een assortiment blikjes voor on the go. Met de introductie richt het merk zich op distributie onderweg, waaronder de verkoop in tankstations en sportkantines. De range werd gepresenteerd tijdens de horecabeurs Foodspecialiteiten in Houten. Het assortiment voor on the go bestaat uit de drie varianten Citroen, Mandarijn en Pompelmoes en wordt aangeboden in 250 ml blikje. De range komt naast het aanbod dat er al was in flessen. Op de blikjes staat het retro-logo en de claim ‘Met echte suiker!’ Exota is een Nederlands frisdrankmerk uit 1932 dat in 1971 noodgedwongen van de markt verdween nadat Frits Bom in het tv-programma De Ombudsman beweerde dat de flessen konden exploderen. Eind 2014 is het merk geherlanceerd door de Veghelse ondernemers Stefan van de Ven, Patric Brinkman en Ton Verhoeven. Bron: @FoodClicks
Convenience - De priklimonade van het merk Exota is nu ook verkrijgbaar in een assortiment blikjes voor on the go. Met de introductie richt het merk zich op distributie onderweg, waaronder de verkoop in tankstations en sportkantines. De range werd gepresenteerd tijdens de horecabeurs Foodspecialiteiten in Houten. Het assortiment voor on the go bestaat uit de drie varianten Citroen, Mandarijn en Pompelmoes en wordt aangeboden in 250 ml blikje. De range komt naast het aanbod dat er al was in flessen. Op de blikjes staat het retro-logo en de claim ‘Met echte suiker!’ Exota is een Nederlands frisdrankmerk uit 1932 dat in 1971 noodgedwongen van de markt verdween nadat Frits Bom in het tv-programma De Ombudsman beweerde dat de flessen konden exploderen. Eind 2014 is het merk geherlanceerd door de Veghelse ondernemers Stefan van de Ven, Patric Brinkman en Ton Verhoeven. Bron: @FoodClicks
Auteur: Steffen van Beek