Experience Foodservice Homies volgeboekt


Bijeenkomst - Nog geen 3 weken geleden maakte Foodservice Homies bekend dat zij op 26 november de eerste Homies Experience organiseren. Vandaag, exact 19 dagen later,  maken zij bekend dat de bedrijfsbezoeken zijn volgeboekt. Initiatiefnemer Mehmet Eser: “Het is echt fantastisch om te zien dat 155 foodservice collega’s vanuit 96 verschillende bedrijven zich zo snel hebben aangemeld voor onze eerste Homies Experience. Dit zagen we echt niet aankomen. Natuurlijk, Je droomt er wel van, maar dat het dan ook echt gebeurd.. dat is echt heel gaaf!” Waarom een Experience? Eser: “De doelstellingen van Foodservice Homies zijn: het stimuleren van de samenwerking in de keten, leren van elkaar en passie terugbrengen in foodservice. Met deze Experience willen we de passie terugbrengen in foodservice. We willen laten zien wat er bij bedrijven allemaal achter de schermen gebeurt.  Hoe wordt koffie gebrand? Een croquet gemaakt? Bier gebrouwen? Waar heeft een grossier mee te maken? Uiteindelijk hebben we 6 bedrijven gevonden die ons helpen, waardoor Sligro, Bavaria, Jacobs Douwe Egberts, Bonduelle, Febo en Koppert Cress ons initiatief ondersteunen. Kortom, een leerzame dag.” In de middag organiseert Foodservice Homies voor maximaal 250 personen de bekende Homies Borrel in het Inspirium in Breda. Hierbij zullen zij de plannen voor 2016 presenteren. Rob van Herpen (oud inkoopdirecteur Sligro Food Group) is die middag gastspreker. Kijk voor meer informatie op www.foodservicehomies.nl Bron: Foodservice Homies

Auteur: Steffen van Beek

Tags:

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid