@FoodClicks sluit strategische samenwerking met Vakmedianet


Samenwerking - Vakmedianet en @FoodClicks gaan een strategische samenwerking aan op het gebied van B2B-informatie, onderzoek en beheren van data over de ontwikkelingen in de out-of-homemarkt. Door de samenwerking van de verschillende vaktitels ontstaat er een krachtig platform in de totale foodsector. Vakmedianet met de titels Distrifood, Foodmagazine, Misset Horeca en Snackkoerier had al een sterke portefeuille in het Nederlandse foodlandschap, maar met de toevoeging van @FoodClicks wordt nu de gehele Nederlandse foodwereld bediend. De hedendaagse consument denkt niet meer in separate kanalen en het landschap aan supermarkten en horecaoutlets is in ras tempo aan het integreren. CEO Ruud Bakker van Vakmedianet en uitgever Steffen van Beek van @FoodClicks zien de samenwerking daarom als een helder antwoord op die marktontwikkelingen. Voor beide partijen betekent de samenwerking een bundeling van veel expertise en duidelijke versterking van de marktpositie binnen de zakelijke informatie over de foodsector. @FoodClicks richt zich als crossmediaal platform op de totale markt van eten en drinken buitenshuis. De lezersdoelgroep is vanuit die positionering heel divers en strekt zich uit van cafetaria-ondernemers tot tankstationhouders en van food- en beveragemanagers in attractieparken tot mensen in de school- en bedrijfscatering. De titels van Vakmedianet hebben nummer 1-posities binnen de belangrijkste kanalen van de food- en horecasector, maar juist door de samenwerking met @FoodClicks worden alle ontwikkeling ‘at home’ en ‘out-of-home’ op de voet gevolgd. Kritisch en deskundig. In het kader van de strategische samenwerking zal uitgever en hoofdredacteur Steffen van Beek zich meer gaan richten op de content van @FoodClicks en zal Vakmedianet de marketing en sales ter hand nemen. Daarna worden nieuwe samenwerkingsverbanden onderzocht en aangegaan binnen de out-of-homemarkt en gaat Steffen van Beek zich bezighouden met het opzetten en ontwikkelen van nieuwe initiatieven binnen de foodservicemarkt. Bron: @FoodClicks Samenwerking - Vakmedianet en @FoodClicks gaan een strategische samenwerking aan op het gebied van B2B-informatie, onderzoek en beheren van data over de ontwikkelingen in de out-of-homemarkt. Door de samenwerking van de verschillende vaktitels ontstaat er een krachtig platform in de totale foodsector. Vakmedianet met de titels Distrifood, Foodmagazine, Misset Horeca en Snackkoerier had al een sterke portefeuille in het Nederlandse foodlandschap, maar met de toevoeging van @FoodClicks wordt nu de gehele Nederlandse foodwereld bediend. De hedendaagse consument denkt niet meer in separate kanalen en het landschap aan supermarkten en horecaoutlets is in ras tempo aan het integreren. CEO Ruud Bakker van Vakmedianet en uitgever Steffen van Beek van @FoodClicks zien de samenwerking daarom als een helder antwoord op die marktontwikkelingen. Voor beide partijen betekent de samenwerking een bundeling van veel expertise en duidelijke versterking van de marktpositie binnen de zakelijke informatie over de foodsector. @FoodClicks richt zich als crossmediaal platform op de totale markt van eten en drinken buitenshuis. De lezersdoelgroep is vanuit die positionering heel divers en strekt zich uit van cafetaria-ondernemers tot tankstationhouders en van food- en beveragemanagers in attractieparken tot mensen in de school- en bedrijfscatering. De titels van Vakmedianet hebben nummer 1-posities binnen de belangrijkste kanalen van de food- en horecasector, maar juist door de samenwerking met @FoodClicks worden alle ontwikkeling ‘at home’ en ‘out-of-home’ op de voet gevolgd. Kritisch en deskundig. In het kader van de strategische samenwerking zal uitgever en hoofdredacteur Steffen van Beek zich meer gaan richten op de content van @FoodClicks en zal Vakmedianet de marketing en sales ter hand nemen. Daarna worden nieuwe samenwerkingsverbanden onderzocht en aangegaan binnen de out-of-homemarkt en gaat Steffen van Beek zich bezighouden met het opzetten en ontwikkelen van nieuwe initiatieven binnen de foodservicemarkt. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid