Foodmaster lanceert nieuwe huisstijl en opent pop-up frituur-cultuurmuseum

De unieke Nederlandse frituurcultuur staat centraal in de te lanceren nieuwe huisstijl van cafetariaformule Foodmaster

Snackbars - Foodmaster, de franchise cafetariaformule van FHC Formulebeheer, lanceert maandag officieel de nieuwe huisstijl. Tegelijkertijd opent Foodmaster deze dag het eerste pop-up frituurcultuurmuseum van Nederland.

Hoe de nieuwe Foodmaster huisstijl er uit komt te zien, wordt maandag onthuld op het hoofdkantoor van FHC Formulebeheer in Nieuw Vennep. Uitgangspunt van de nieuwe huisstijl is de traditionele cafetaria maar dan in een modern jasje. Volgens Foodmaster is de cafetaria zoals die in Nederland bestaat uniek in wereld. ‘Het is een typisch stukje Nederlands cultuurgoed’, aldus Foodmaster die trots is op deze frituurcultuur. ‘Het is deze cultuur die al bijna 90 jaar bestaat die we in al onze vestigingen willen uitstralen’, zo laat het bedrijf weten. Het trots zijn op de Nederlandse cafetaria en alle facetten er omheen, wordt door Foodmaster onderstreept door de opening maandag, eveneens in Nieuw-Vennep, van het eerste pop-up frituurcultuurmuseum van Nederland.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Paul Peter Blonk