Foodmaster zet Nederlandse frietcultuur centraal in nieuwe huisstijl

De komende periode wordt de vernieuwde huisstijl doorvertaald naar alle Foodmaster vestigingen

Snackbars - Foodmaster, de franchise cafetariaformule van FHC Formulebeheer, heeft in Nieuw-Vennep de nieuwe huisstijl gelanceerd.

Onder het motto ‘De lekkerste sinds vroeger’ omarmt Foodmaster in de nieuwe uitstraling de traditionele cafetaria, maar dan in een modern jasje. Nergens anders ter wereld kennen ze de cafetaria zoals in Nederland. Foodmaster is trots op deze frituurcultuur en wil dat in al haar vestigingen laten zien. “Met Foodmaster omarmen we dit mooie stukje Nederlandse frituurcultuur”, aldus Chantal van der Meer, marketing manager FHC Formulebeheer. “De uitstraling van het merk heeft een referentie naar vroeger, maar is wel hedendaags. Enkele elementen uit de nieuwe Foodmaster zijn metrotegels met onze pay-off ‘De lekkerste sinds vroeger’, een frituurcultuur tijdlijn op de muur, een denim bank en digitale menuborden.”

Bezorgen
Volgens Van der Meer blijft ook in de nieuwe formule het assortiment van Foodmaster een typisch cafetaria assortiment. Daarbij komt er meer aandacht voor thuisbezorgen en online bestellen, ook in de winkel zelf. De komende periode wordt de vernieuwde huisstijl doorvertaald naar de vestigingen. De vestiging in Tiel diende als pilotstore en is al helemaal vernieuwd. Vanaf nu worden ook de andere vestigingen omgebouwd.

Bron: @FoodClicks

Auteur: Paul Peter Blonk