Foodmaster zet nieuw formulebeeld neer in Tiel


Formulenieuws - Foodmaster wil het cafetariabedrijf als echt Hollands cultuurgoed weer vol op de kaart zetten. Daarom heeft de franchiseorganisatie een nieuw, eigentijds formulebeeld neergezet. Vlak voor het weekend ging de eerste pilotlocatie open in Tiel. Trots op de cafetaria , dat is wat het nieuwe formulebeeld moet uitstralen, aldus Foodde franchiseformule Foodmaster dat het nieuwe beeld wil gaan inzetten voor alle 47 cafetaria’s. Ralph Markwat, directeur FHC Formulebeheer, het formulehuis achter Foodmaster, over het vernieuwde concept: “De cafetaria met frites, kroketten en al zijn andere facetten bestaat al bijna 90 jaar. Zoals we hem hier in Nederland kennen, kennen we hem nergens ter wereld. Het is iets waar we naar verlangen als we van vakantie terugkomen. Het is een stukje Nederlands cultuurgoed, waar we trots op mogen zijn”. Lancering De vestiging in Tiel is de eerste vestiging die opent in nieuwe stijl. De nieuwe elementen worden hier getest. De echte lancering van de gehele formule gebeurt begin oktober. Daarna zullen de vestigingen gefaseerd omgebouwd worden. Nieuwe slogan Ook de slogan wordt aangepast. Met de nieuwe slogan‘ De lekkerste sinds vroeger’ lint Foodmaster naar de oude frituurcultuur. De stoere uitstraling van de formule sluit hier op aan met elementen van vroeger. Beton en demin komen veel terug. Een echte eyecatcher is de frituurcultuurwand die de geschiedenis van onze frituurcultuur uitbeeldt. Bron: @FoodClicks Formulenieuws - Foodmaster wil het cafetariabedrijf als echt Hollands cultuurgoed weer vol op de kaart zetten. Daarom heeft de franchiseorganisatie een nieuw, eigentijds formulebeeld neergezet. Vlak voor het weekend ging de eerste pilotlocatie open in Tiel. Trots op de cafetaria , dat is wat het nieuwe formulebeeld moet uitstralen, aldus Foodde franchiseformule Foodmaster dat het nieuwe beeld wil gaan inzetten voor alle 47 cafetaria’s. Ralph Markwat, directeur FHC Formulebeheer, het formulehuis achter Foodmaster, over het vernieuwde concept: “De cafetaria met frites, kroketten en al zijn andere facetten bestaat al bijna 90 jaar. Zoals we hem hier in Nederland kennen, kennen we hem nergens ter wereld. Het is iets waar we naar verlangen als we van vakantie terugkomen. Het is een stukje Nederlands cultuurgoed, waar we trots op mogen zijn”. Lancering De vestiging in Tiel is de eerste vestiging die opent in nieuwe stijl. De nieuwe elementen worden hier getest. De echte lancering van de gehele formule gebeurt begin oktober. Daarna zullen de vestigingen gefaseerd omgebouwd worden. Nieuwe slogan Ook de slogan wordt aangepast. Met de nieuwe slogan‘ De lekkerste sinds vroeger’ lint Foodmaster naar de oude frituurcultuur. De stoere uitstraling van de formule sluit hier op aan met elementen van vroeger. Beton en demin komen veel terug. Een echte eyecatcher is de frituurcultuurwand die de geschiedenis van onze frituurcultuur uitbeeldt. Bron: @FoodClicks

Auteur: Steffen van Beek

Gerelateerd nieuws

FHC Formulebeheer viert landelijke meewerkdag

Formulenieuws - FHC Formulebeheer, de franchisegever van de cafetariaformules Family, Foodmaster en het scholencateringconcept VITAL, heeft haar landelijke meewerkdag gehouden. Vanuit het hoofdkantoor, van inkoop tot marketing, hebben alle medewerkers van FHC Formulebeheer zich een dag lang ingezet bij diverse vestigingen door heel het land.

Lees bericht


ILT gaat strenger controleren op naleving SUP-regels

Controle - De ILT (Inspectie Leefomgeving en Transport) gaat cafetaria’s strenger controleren op de naleving van de nieuwe verpakkingsregels, de zogenaamde Singel Use Plastic (SUP)-regels. Daarvoor waarschuwt vakvereniging ProFr, die daarover bericht heeft ontvangen van de inspectiedienst.

Lees bericht

Cafetaria-omzet stijgt nauwelijks in januari 2024

Analyse - 2024 is voorzichtig uit de startblokken gekomen voor de cafetariasector; de omzet kwam dit jaar met 0,4% iets hoger uit vergeleken met januari 2023. Vermeld moet worden dat januari 2023 een zeer goede maand was ten opzichte van januari 2022 met een plus van 13,9%. Dat blijkt uit de analyse die Rien de Koning heeft gedaan op basis van alle transacties van het horecaplatform...

Lees bericht




Cafetariaomzet in 2023 met 6% gegroeid

Analyse – De omzet in de Nederlandse cafetaria’s is in het afgelopen kalenderjaar met 6,2% toegenomen. Dat is exact hetzelfde groeicijfer als dat van 2022 ten opzichte van 2021. De omzetten in de laatste drie maanden van 2023 waren zelfs gelijk aan die van 2022 dus omzetgroei van 0%.

Lees bericht



© 2024 FoodClicks.

  • Disclaimer
  • Privacy Policy
  • Cookie beleid